سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه شروع به دریافت ترافیک ارگانیک به وبلاگ خود کنید؟

همه ما وبلاگ های تجاری و تجاری را مشاهده کرده ایم که خیلی به سمت فروش ، غیر مرتبط و خدمت به خود متمایل هستند. آنها به نیازهای شرکت پاسخ می دهند (به همین دلیل است که باید hummus    بخرید!) و نه خوانندگان بالقوه (چگونه می توانم hummus را از ابتدا تهیه کنم؟) - و میزان ترافیک ارگانیک آنها در نتیجه رنج می برد.

به همین دلیل است که برای ورود افراد به وبلاگ شما نیاز به برنامه ریزی ، تحقیق و تفحص دارد. و بسیاری از اینها قبل از اینکه هر چیزی زنده بماند باید اتفاق بیفتد.

بنابراین اگر نمی دانید چگونه می توانید ترافیک ارگانیک را به وبلاگ خود وارد کنید ، برخی از مراحل زیر را دنبال می کنید. درست انجام می شود ، با مرور زمان بازدیدها را افزایش می دهد ، باعث افزایش اعتبار شرکت شما به عنوان یک مقام در زمینه موضوعات داخل طاقچه شما می شود و در نتیجه به سئوی سایت شما کمک می کند.

5 Ways To Increase Traffic To Your Blog - Hosbeg.com

(مطالب مرتبط: راهنمای مبتدی برای محتوای تکراری

1. محتوای موجود خود را حسابرسی کنید

این همان تمیز کردن لازم قبل از دعوت مردم است.

به جز در این سناریو ، شما از یک صفحه گسترده بزرگ استفاده می کنید تا آنچه را که باید بماند و چه چیزهایی باید بماند ، استفاده کنید. همکار من بن با کمک یک الگوی حسابرسی محتوا ایجاد کرده است که زندگی را بسیار ساده تر می کند ، بنابراین قبل از شروع به آن نگاهی بیندازید. اما من در زیر برخی از اصول اولیه را بررسی خواهم کرد.

امیدوارم Google Analytics را قبلاً در وبلاگ خود اجرا کنید ، بنابراین به آن بروید

رفتار> محتوای سایت> همه صفحات

... و دامنه تاریخ را حداقل به سال گذشته تغییر دهید. این باید لیستی از تمام پست های وبلاگ شما و ترافیکی که در طی این مدت دریافت کرده اند تشکیل دهد. صادرات آن شما می خواهید از این لیست استفاده کنید تا بدانید پست های وبلاگ قبلاً ترافیک دریافت می کنند ، و کدام یک نیستند.

همچنین ممکن است بخواهید معیارهای دیگر را در این پست ها بررسی کنید ، مانند این که آیا آنها دارای بک لینک هستند - زیرا ممکن است این مطالب را به شما اطلاع دهد که می خواهید چه چیزی را نگه دارید. برای انجام این کار ، می توانید پیوندهایی را که در کنسول جستجوی Google کشف شده است با داده های Ahrefs یا Majestic ترکیب کنید.

سپس ، با بالاترین و کمترین میزان ترافیک ، یک به یک ، هر یک از پست ها را از نظر محتوا طی کنید و یادداشت کنید / موارد زیر را جستجو کنید:

·         چه پستهایی دارای ترافیک مداوم هستند؟

·         در کدام پست ها سنبله های فصلی در ترافیک وجود دارد؟

·         کدام پستها به هیچ وجه ترافیکی ندارند؟

·         آیا موضوعات / موضوعات / دسته بندی های رایج ای وجود دارد؟

یادداشتی را برای اصلاح:

 

·         محتوای قدیمی

·         تصاویر شکسته

·         قالب بندی عجیب

·         پیوندهای شکسته

و در نهایت در برابر هر یک ، علامت اینکه آیا:

 

·         نگهش دار

·         آن را نگه دارید ، اما آن را به روزرسانی یا تغییر دهید

·         آن را کاملاً حذف کنید

·         حذف آن + تغییر مسیر دوباره به یک پست مفید

تا پایان این مرحله ، لیستی از اقدامات انجام شده برای کمک به محتویات موجود خود را سخت تر خواهید کرد.

2. تحقیق در مورد کلید واژه

در مرحله بعد ، باید دریابید که در آینده چه موضوعاتی را برای نوشتن برند شما حس می کند. و در همین راستا ، اصطلاحات خاصی که مردم در واقع به طور فعال در جستجوی آن هستند.

هشدار Spoiler: این ممکن است به طور مستقیم با آنچه می فروشید مربوط نیست.

تعدادی ابزار وجود دارد که می توانید برای این کار (رایگان و پولی) استفاده کنید - و ما در پستهای بعدی به آنها خواهیم پرداخت. اما در اصل ، استفاده از ابزاری مانند Ahrefs ، SEMrush و Keyword Planner برای شناسایی:

اصطلاحات جستجو مناسب در حوزه شما

حجم جستجوی ماهانه آنها

رقبای شما در مورد چه چیزی می نویسند

روندهای فصلی که ممکن است ترافیک افزایش یابد

و هنگامی که لیستی از اصطلاحات جستجو را برای نوشتن محتوا پیدا کردید ، زمان آن رسیده است که این موارد را به ایده های کلمات کلیدی طولانی برای پست های بلاگ همیشه سبز تبدیل کنید. اینهاست که کم کم باعث می شود به مرور زمان ترافیک وبلاگ شما افزایش یابد

 

مطالب مرتبط: تفاوت های موجود بین سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه

3. ایده های طوفان مغزی

تحقیقات کلمات کلیدی شما لیستی از سوالات یا کلمات کلیدی بدون برند و حجم جستجوی آنها و ایده ای درباره زمان رسیدن به اوج شما را به شما واگذار می کند.

اما مشکل دشوار در تبدیل این شرایط به ایده های مفید و مرتبط با وبلاگ است که مرتباً در یک تقویم محتوا قرار می گیرند و با مخاطبان برند شما مطابقت دارند. به یاد داشته باشید ، هدف شما در اینجا پاسخگویی به سؤالات ، تبدیل شدن به رهبر در یک موضوع خاص و ارائه اطلاعات مربوطه است.

برای رتبه بندی در SERP ها ، پست ها باید به تفصیل مورد بررسی و بررسی قرار گیرند - بنابراین هنگامی که ایده های خود را مطرح می کنید ، تخصص کسب و کار خود را در ذهن داشته باشید.

باز هم ، شاید بخواهید از بعضی ابزارها در اینجا استفاده کنید تا به شما کمک کنند. سایتهایی مانند پاسخ دادن به عموم می توانند به شما پیشنهاداتی بدهند یا پیشنهادات خود گوگل.

4- مطالب را برنامه ریزی کنید

هنگامی که یک لیست عظیم از ایده های ارسال بلاگ دریافت کرده اید و ایده ای را در مورد اوج رسیدن حجم جستجو آنها به دست می آورید ، از یک تقویم محتوا برای برنامه ریزی آنچه در ماه منتشر می کنید استفاده کنید. در اینجا یک راهنمای مفید برای ایجاد یک تقویم محتوا وجود دارد که می توانید این پست های راهنمایی و ارگانیک را به آنها وارد کنید.

وقتی از محتوای خود برنامه ریزی می کنید ، در نظر بگیرید:

 

منبع  زمان: برای شانس رتبه بندی ، این پست ها جامع ، تحقیق و تفصیل خواهند بود

قبل از قله های حجم جستجو ، نوشته ها باید نوشته و منتشر شوند

5. تحلیل رقابت

عنوان وبلاگ مورد نظر خود را تعیین کنید (به عنوان مثال "دوربین مدار بسته از چه قطعاتی ساخته شده است؟") ، آن را Google کنید و ببینید چه کسی و چه سایتی روی آن هدفگذاری کرده است؟

قالب: آیا آنها دارای لیست های شماره گذاری شده اند (اگر چنین است ، چه تعداد ایده را در لیست قرار می دهند؟) مقالات بلند یا راهنماهای مرحله به مرحله؟

مقاله اخیر چند کلمه است؟

چه کسی دارای محتوایبرجسته است و چه چیزی می تواند شانس شما برای کسب رتبه برتر را افزایش دهد؟

چند کلمه نوشته است؟

به یاد داشته باشید: بسته به طاقچه شما ، ممکن است رقبای محتوای وبلاگ شما رقیبان مشاغل مستقیم شما نباشند.

بنابراین ، digikala.com ممکن است هنگام فروش دوربین مدار بسته ، رقیب شما باشد ، اما وقتی مردم را در مورد نحوه خرید دوربین مدار بسته، اطلاع می دهید ، مجلات سبک زندگی رقبای شما خواهند بود. این ایده به شما ایده می دهد که چگونه پست شما باید برای رقابت دقیق حساب شده باشد.

هنگامی که شما یک ایده در مورد آنچه پست وبلاگ شما باید شامل باشد ، به دست آورده اید ، یک خلاصه قوی بنویسید.

5- آموزش برای نویسندگان نسخه برداری

مگر اینکه در یکی از رسانه های فوق مشغول به کار باشید ، شانس این است که شما یک تیم از روزنامه نگاران در خانه کار نکنید.

و همانطور که گفتم ، بسته به صنعت شما ، رقابت شما ممکن است نشریات سبک زندگی با خبرنگاران باشد.

اگر در حال کار با نویسندگان داخلی هستید که به نوشتن نسخه های بسیار کوتاه و پر فروش متمرکز شده اند ، تغییر در نوشتن محتوای بیشتر به سبک تحریریه می تواند مشکل باشد.

بسته به نوع رقابت ، این پست های همیشه سبز ، راهنمایی و رانندگی ارگانیک به بیش از 500 کلمه عمومی نیاز دارند. به تحقیق نیاز دارید که گاهی منجر به بالا رفتن از 1000 کلمه خواهد شد تا بتوانید با هر کدام از رتبه های صفحه 1 رقابت کنید.

بنابراین اگر تخصص در خانه ندارید ، در نظر بگیرید که کجا می توانید آن را بدست آورید.

 مطالب مرتبط: لینک سازی داخلی: وب سایت خود را بهینه کنید!

چه کسی در شرکت شما می تواند تخصص اضافه کند؟

آیا می توانید با آنها مصاحبه کنید و پاسخ های آنها را در یک پست شکل دهید؟

بودجه لازم برای تأمین منابع مالی آزاد را دارید؟

آیا می توانید در تیم آموزش نویسندگان اصلی خود ، در آموزش اصلی سئو سرمایه گذاری کنید تا به آنها کمک کنید؟

7. بهینه سازی ، بهینه سازی ، بهینه سازی کنید

قبل از انتشار، در اینجا مواردی برای بررسی وجود دارد:

این که آیا شما به سایر پست های مرتبط با وبلاگ (داخلی یا خارجی) پیوند می دهید

اگر در پایان پست یک تماس برای اقدام دارید

این که آیا عناوین و توضیحات متا برای جستجو بهینه شده اند (اگر از Wordpress استفاده می کنید ، افزونه ای مانند Yoast به شما امکان می دهد عناوین و توضیحات مختلفی را برای جستجو و اجتماعی تعیین کنید)

از قرار دادن تاریخ در URL خودداری کنید (یعنی بهترین کارها برای انجام کار-لندن-زمستان-2019) تا بتوانید همان پست را در سال آینده به روز کنید بدون اینکه به روز باشد

تصاویر به طور مداوم نامگذاری می شوند ، فاصله و قالب بندی می شوند ، اندازه پرونده ها کم است

این یک برنامه کوتاه مدت نیست. برای شروع ترافیک ارگانیک می تواند ماه های زیادی طول بکشد ، و ممکن است بدانید که لازم است هر چند وقت یکبار مجدداً به پست ها مراجعه کنید تا آنها را به روز و مرتبط نگه دارید.

این فقط یک مرور کلی در مورد اقدامات شما نیاز به انجام است ، و ما در راهنماهای آینده به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.

 

 برای یادگیری سئو به http://meysamseo.parsiblog.com مراجعه نمایید.