سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه از توییتر ترافیک کسب کنیم؟

 

توییتر یکی از جدیدترین و عالی ترین برنامه های وب 2.0 است و باعث ترافیک زیادی می شود. با این حال ، از دیدگاه یک کارشناس سئو ، مهمتر این است که توییتر نیز بتواند میزان ترافیک شما را نیز بدست آورد. بنابراین ، اگر هنوز حساب کاربری با Twitter     ندارید ، بهتر است یکی از آنها را باز کنید.

 

Twitter ??????? ??????????? ???????? ???? ??-?? ???????????? - ???.ua

 

استفاده از توییتر بسیار ساده است و این همان چیزی است که باعث محبوبیت آن شده است. در حال حاضر توییتر شیک است ، بنابراین از آن لحظه لذت ببرید. حتی سازندگان توییتر اعتراف می کنند که مانند MySpace     و دیگر سایت های Web 2.0  ، توییتر به ناچار روزی از مد خارج خواهد شد ، بنابراین عجله کنید و همین حالا که هنوز همه خشم فصل است ، سریعاً ترافیک خود را بدست آورید.

استفاده از توییتر بسیار ساده است ، اما واقعا قدرتمند است. ممکن است برای آشنایی با عملکردهای اساسی توییتر و برخی موارد اضافی که در اختیار دارد ، چند ساعت زمان نیاز داشته باشید ، اما می توانید از قدرت آن استفاده کنید ، حتی اگر آن را خیلی خوب نشناسید.

برخلاف بسیاری از مکان های دیگر که می توانید به صورت رایگان ترافیک خود را انجام دهید ، توییتر یک سکوی میکروبلاگینگ است ، به این معنی که در تعداد کاراکترها در یک پیام محدودیت هایی وجود دارد. بنابراین ، شما باید در توییت های خود مختصر باشید و از فضای خود با خردمندانه استفاده کنید. علاوه بر مختصر بودن ، در اینجا چند نکته دیگر برای کمک به شما در ترافیک از توییتر ذکر شده است:

1 پروفایل توییتر خود را جالب کنید

پروفایل و نام کاربری شما دو مورد اول هستند که بازدید کنندگان هنگام مراجعه به صفحه توییتر شما مشاهده می کنند. اگر پروفایل شما خسته کننده به نظر می رسد ، مردم زحمت خواندن توییت های شما را نخواهند داشت ، به این ترتیب از پیوندهایی که در آنها ارسال می کنید بازدید نمی کند. شما نمی توانید زندگی نامه بسیار طولانی خود را بنویسید ، اما می توانید در مورد خود چند کلمه بنویسید - یعنی شغل خود ، علایق و غیره. 2 یک نام کاربری با هدف طاقچه انتخاب کنید

نام کاربری شما نیز بسیار مهم است. شما باید یک نام کاربری را انتخاب کنید که در حوزه کاری شما هدف قرار گرفته باشد. به عنوان مثال ، اگر شما خدمات سئو خود را تبلیغ می کنید و می خواهید به سایت خود ترافیک را هدایت کنید ، می توانید مواردی مانند SEOmaster ، SEOguru ، SEOservice و غیره را انتخاب کنید که نام کاربری شما در جستجوهایی که سایر کاربران انجام می دهند نشان داده شود و به همین دلیل باید توجه کنید. به آنچه انتخاب می کنید

3 آدرس سایت / وبلاگ خود را در نمایه خود قرار دهید

طبق برخی از آمار ، 80? از توییت ها URL را در بیوگرافی خود ارائه نمی دهند! خوب ، شاید این افراد کارشناس سئو بازاریاب اینترنتی نباشند و به این ترافیک احتیاج ندارند اما شما به عنوان یک متخصص سئو نمی توانید از پس آن برآیید. بنابراین ، فراموش نکنید که URL خود را در پروفایل خود وارد کنید!


?????? ??? ??????? ???-??????????? Twitter ? ???????? ? ?????? ?? ...


4 پیوند را به پروفایل خود برای دوستان ، همکاران و آشنایان خود ارسال کنید

دوستان ، همکاران و آشنایان شما وفادارترین مخاطب شما خواهند بود ، بنابراین اگر آنها از صفحه توییتر شما اطلاع ندارند ، آنها را از آنچه گم شده اند آگاه کنید. اگر ایمیل های آنها را دارید یا حساب های آنها را در شبکه های دیگر می شناسید ، می توانید یک دعوت دسته جمعی برای آنها ارسال کنید.

برای کاربران توییتر با علایق مشابه جستجو کنید

شما ممکن است میلیون ها دوست داشته باشید ، اما پیروان بیشتری همیشه استقبال می شوند. به همین دلیل می توانید از توابع جستجو در توییتر استفاده کنید و افرادی با علایق مشابه را پیدا کنید. تا آنجا که می توانید پیدا کنید و همه آنها را دعوت کنید. این افراد ممکن است به اندازه دوستان ، همکاران و آشنایان شما وفادار نباشند اما با این وجود بازدیدهایی از آنها خواهید دید. برخی از کاربران توییتر گزارش می دهند که حدود 1-2? از پیروانشان روزانه از سایت خود بازدید می کنند ، به این معنی که اگر 1000 دنبال کننده دارید ، انتظار دارید حداقل 10 یا 20 بازدید روزانه به سایت خود داشته باشید. این میزان پاسخ ممکن است کم به نظر برسد اما روش هایی برای افزایش آن وجود دارد.

6 تا آنجا که می توانید در توییتر معاشرت کنید

وقتی در توییتر فعال هستید ، به پست های دنبال کنندگان خود پاسخ دهید و از لینک های آنها بازدید کنید ، این شانس شما را به طور جدی افزایش می دهد که در عوض همین کار را خواهید کرد. با یک کلام ، به طور فعال از مواردی پیروی کنید.

7 به طور منظم توییت کنید

مانند سایر رسانه ها ، اگر می خواهید مخاطبان خود را حفظ کنید ، باید مرتباً از آن تغذیه کنید. نوشتن یک صدای توییت کوتاه فقط چند ثانیه طول می کشد ، اما برای اینکه بتوانید طرفداران خود را خوشحال کنید ، کافی است. ناگفته نماند که شما باید در مورد چیزهای مفید صدای توییت کنید ، بنابراین اگر مطلبی برای ارسال مطالب درباره خود یا سایت های خود ندارید ، کاملاً خوب است که پیوندی را برای مقاله ، ویدیو ، وبلاگ و غیره ارسال کنید. شما بر روی شبکه پیدا شده است و شما می خواهم.

7-اسپم کاری نکنید

ممکن است احساس کنید که هر کاربر توئیتر به شما و وبلاگ / سایت شما علاقه مند است اما دقیقاً اینگونه نیست. ممکن است شما وسوسه شوید تا آنجا که می توانید از کاربران توییتر و آخرین توییت های خود آگاه شوید ، اما بهتر است از این کار خودداری کنید ، مگر اینکه بخواهید ببینید ممنوع الخروجی هستید یا نه.

8 از Twitterfeed استفاده کنید

Twitterfeed یک سرویس مفید دیگر است که می توانید از آن برای افزایش دسترسی استفاده کنید. به twitterfeed.com بروید و فیدهای خود را پیکربندی کنید.

9 جستجوی توییتر شما را دوست دارم

توییتر عملکرد جستجوی خوبی دارد و مزیت اصلی آن این است که نتایج بصورت واقعی ارائه می دهد. ممکن است گوگل در صفحات فهرست بندی سریع باشد اما ایندکس کردن آن در زمان واقعی نیست. کاربران برای اخبار داغ گرسنه هستند و هیچ چیزی نمی تواند یک جستجوی زمان واقعی باشد. بسیاری از وبلاگ نویسان گزارش می دهند که بیشتر از گوگل از توییتر ترافیک بیشتری کسب می کنند و بخشی از این امر به این دلیل است که توییت های آنها محبوب است و کاربران آنها را با سهولت می یابند.

ابزارهای توییتر 10 را به سایت خود اضافه کنید

هزاران اسباب بازی توییتر وجود دارد و وسایل جدید هر روز منتشر می شوند. نکته جالب در مورد اسبابک های توییتر این است که بازدید کنندگان وبلاگ شما می توانند دنبال کننده توییتر شما شوند. اگر دنبال کنندگان توییتر شما دنبال کننده های زیادی داشته باشند ، احتمال دارد برخی از این دنبال کنندگان متوجه شما شوند و به شبکه شما بپیوندند. همانطور که قبلا ذکر شد، ایجاد یک شبکه بزرگ و هدفمند کلید گرفتن ترافیک بیشتر توییتر به سایت شما است.

اینها برخی از اصلی ترین روش هایی است که می توانید از طریق توییتر ترافیک خود را بدست آورید. اگر خلاق هستید و اگر اتفاقات توییتر را رصد می کنید و ابزارهای جدید توییتر آزاد می شوند ، مطمئنا روش های بیشتری برای هدایت ترافیک از توییتر به سایت خود پیدا خواهید کرد.

 برای یادگیری سئو به http://meysamseo.parsiblog.com مراجعه نمایید.


مقالات مرتبط:

لینک سازی داخلی: وب سایت خود را بهینه کنید!

تفاوت های موجود بین سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه

راهنمای مبتدی برای محتوای تکراری

چگونه شروع به دریافت ترافیک ارگانیک به وبلاگ خود کنید؟