سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 بهترین برنامه پیام کوتاه برای مشاغل کوچک

بهترین sms-app اولیه img

آخرین باری که ایمیلی که دریافت کردید را نخواندید؟ احتمالاً طی 24 ساعت گذشته. پیامک چطور؟ به آن اندازه معمول نیست. گارتنر گزارش می دهد که به طور متوسط ??، ایمیل ها در حدود 20? از زمان باز می شوند ، در حالی که پیام های SMS تا 98? از زمان باز می شوند. بنابراین اگر مشاغل کوچکی دارید و می خواهید احساس اطمینان کنید که مشتریان شما به دنبال یادآوری قرار ملاقات ، فاکتورها و پیشنهادهای ویژه ای هستند که می فرستید ، استفاده از ابزار بازاریابی پیامکی روش خوبی برای انجام آن است.

بسیاری از برنامه های بازاریابی پیام متنی وجود دارد که راهی برای ارسال پیام کوتاه به مشتریان خود بدون کار دستی ارائه می دهند. آنها به شما امکان می دهند پیامها را مستقیماً از طریق یک برنامه وب ارسال کنید ، آنها را به سیستم زمان بندی یا رزرو وصل کنید تا یادآوری ها و رسیدها به طور خودکار ارسال شوند ، کمپین های بازاریابی را با پیشنهادات ویژه ایجاد کنند و در غیر این صورت ارتباط پیام کوتاه شما را خودکار کنند.

ما ده ها مورد از محبوب ترین گزینه ها را آزمایش کرده ایم و در اینجا بهترین گزینه های شش برنامه پیام کوتاه برای مشاغل را ارائه خواهیم داد.

چه چیزی یک برنامه پیامکی عالی ایجاد می کند؟

ده ها سرویس پیام کوتاه برای تقریباً هر نوع شغلی که تصور کنید وجود دارد. برای مشاغل کوچک ، ما چهار مورد مهم را ذکر کردیم که هر سرویس باید باشد:

  • آسان برای استفاده

  • قابلیت برقراری ارتباط دو طرفه واقعی

  • قادر به ادغام با برنامه ها و خدمات دیگر است

  • برای شروع کار مقرون به صرفه است در حالی که همچنان می توانید با رشد کسب و کار خود مقیاس بندی کنید

سرویس های SMS API بسیار خوبی وجود دارد که توسعه دهندگان می توانند به هر برنامه ای که می سازند متصل شوند ، اما در بیشتر موارد ، خارج از معیار استفاده آسان ما هستند. یک فرد عادی تلاش می کند تا آنها را به هر سیستمی که قبلاً استفاده می کردند متصل کند زیرا به دانش رمزگذاری احتیاج دارند. در عمل ، این بدان معنی است که تقریباً همه برنامه های موجود در لیست ما دارای یک برنامه وب اختصاصی هستند که می توانید از آن برای ارسال و دریافت پیام استفاده کنید. بسیاری از آنها همچنین توانایی ارسال و دریافت پیام های متنی را از طریق سرویس گیرنده ایمیل شما یا با برنامه های تلفن همراه دارند. به عبارت دیگر ، شروع استفاده از آنها واقعاً ساده است.

به همین ترتیب ، برخی از خدمات پیام متنی واقعاً قدرتمندی وجود دارند که می توانند با کلیک یک دکمه 100000 پیام متنی ارسال کنند. اگر تجارت شما به دنبال آن نوع حجم بازاریابی است ، این برنامه ها معجزه می کنند. با این حال ، برای بیشتر مشاغل کوچک ، این نوع بازاریابی یک طرفه ، انبوه غیرضروری به نظر می رسد - حتی نامناسب - و در واقع فقط می تواند برای اسپم کردن مشتری استفاده شود. در عوض ، ما خدمات پیامکی را بررسی کردیم که دارای ارتباطات دو طرفه واقعی بودند: مشتریان شما می توانند به هر پیامی که ارسال می کنید با پیامک ارسال کنند و شما می توانید مستقیماً پاسخ دهید ، نه اینکه فقط به پاسخ خودکار یا جمع آوری داده اعتماد کنید. برخی از برنامه هایی که ما از آنها استفاده می کنیم پاسخ های خودکار ارائه می دهند و می توانند داده های نظرسنجی را جمع آوری کنند ، اما همچنین به شما این امکان را می دهد که خودتان به عنوان یک انسان ، وارد شوید و به مشتری خود پیامک ارسال کنید.

برخی از سرویس های پیامکی ویژگی های قرار ملاقات و رزرو را ارائه می دهند ، اما برخی دیگر فقط می توانند پیام ارسال و دریافت کنند. این بدان معنی است که برای تهیه یک لیست از لیست سرویس ها ، باید با برخی از ظرفیت ها با برنامه های دیگر ادغام شود. این یا می تواند مستقیماً از طریق برنامه به Outlook یا Google Calendar متصل شود یا از Zapier استفاده کند. در عمل ، تمام سرویس هایی که ما انتخاب کردیم مستقیماً به برخی از برنامه ها متصل می شوند و از Zapier برای مدیریت همه موارد دیگر استفاده می کنند.

سرانجام ، ما نیاز داشتیم که خدمات پیام کوتاه برای شروع مقرون به صرفه باشد اما همچنین توانایی رشد مقیاس با کسب و کار شما را داشته باشد. ما راحت نبودیم که چیزی را با هزینه های بالای ماهانه یا حجم زیاد مورد نیاز قرار دهیم. در عوض ، همه سرویس ها یا بصورت همزمان پرداخت می شوند یا دارای برنامه ماهانه کم حجم و کم هزینه هستند که در صورت نیاز می توانید بعداً آنها را ارتقا دهید. این بدان معناست که شما می توانید شروع به استفاده از سرویس پیام کوتاه کنید در حالی که فقط تعداد کمی مشتری دارید و در صورت اوج گرفتن ، دیگر نگران تغییر خدمات پیام کوتاه نخواهید بود.

ما انواع برنامه هایی را که با این معیارها مطابقت دارند آزمایش کردیم و در اینجا شش بهترین برنامه وجود دارد.

6 بهترین برنامه پیام کوتاه برای مشاغل کوچک

  • TextMagic برای شروع سریع

  • SimpleTexting برای مبارزات تبلیغاتی آسان برای اجرا

  • برای ادغام با سایر کانالهای بازاریابی ، روی ClickSend کلیک کنید

  • Salesmsg برای مشاغل کوچک و محلی

  • Heyarket برای تیم ها

  • Twilio برای سفارشی سازی


TextMagic

بهترین برنامه پیام کوتاه برای شروع سریع

عکس صفحه TextMagic

در چند لحظه ثبت نام در TextMagic ، من قبلاً متنی را برای تلفن همراهم ارسال کرده بودم. جادوگر نصب و رابط کاربری دوستانه ، کل مراحل کار را ساده می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که شماره تلفن را وارد کنید ، پیام خود را تایپ کنید ، روی ارسال کلیک کنید و بام! ، پیام تحویل داده می شود.

اما فقط به این دلیل که TextMagic کار را آسان می کند ، به این معنی نیست که قدرتمند نیست. می توانید از شماره TextMagic پیام ارسال کنید ، بنابراین پاسخ ها به API ، برنامه وب یا ایمیل خود یا از طریق شماره تلفن همراه خود بروید ، بنابراین پاسخ ها مستقیماً به تلفن شما ارسال می شوند. از آن متصل، از طریق Zapier ، به هر نرم افزار سازمانی و یا برنامه ریزی شما می خواهید به استفاده از. شما می توانید لیست تماس را با وارد یک صفحه گسترده اکسل و یا فایل CSV، دستی وارد کردن آنها را در ساخت اطلاعات تماس تب از برنامه، صرفه جویی در تعداد هر کسی که شما متون، و یا با استفاده از در وب سایت خود کلیک کنید تا به صورت متن.

در زبانه برنامه ریزی شده ، می توانید برای ارسال پیام ها به عنوان مثال ، پیام های جمعه را هر هفته ارسال کنید. همچنین می توانید الگوها را در برگه الگوها تنظیم کنید تا سرعت ارسال پیام های مکرر - مانند تأیید قرارها - و پاسخ خودکار به متن مشتری سریع تر شود. و البته ، شما می توانید به راحتی و به راحتی متنی را از وب یا برنامه های iOS و Android برای مشتریان ارسال کنید.

به عبارت دیگر ، TextMagic تقریباً هر قابلیتی را که می خواهید در یک سرویس پیام کوتاه بخواهید ارائه می دهد ، استفاده از آن آسان است و با داشتن شماره های مجازی اختصاصی از 4.00 دلار در ماه و نوشتاری که از 0.04 دلار شروع می شود و بدون قرارداد ، شروع کار مقرون به صرفه است.

TextMagic Price : پرداخت در حالی که شروع می کنید از 0.04 دلار در متن شروع می شود.


متن ساده

بهترین برنامه پیام کوتاه برای مبارزات تبلیغاتی آسان برای اجرا

عکس صفحه SimpleTexting

اگر به دنبال اجرای سریع کمپین های بازاریابی هستید SimpleTexting بهترین گزینه است. مانند TextMagic ، رابط کاربری بصری با همه مواردی که از صفحه اصلی قابل دسترسی است ، است. من حتی نیازی به دیدن هرگونه آموزش برای درک نحوه کار ندارم. SimpleTexting بیشتر در بازاریابی مستقیم به مشتری متمرکز است.

شما می توانید مستقیماً با مشتریان تماس بگیرید ، اما SimpleTexting همچنین انجام مبارزات بازاریابی را آسان می کند و پیام بازاریابی یکسان را برای همه افراد موجود در لیست ارسال می کند. به برگه Campaigns بروید ، New Campaign را کلیک کنید ، یک نام به آن بدهید و آماده شروع بازاریابی به مشتریان خود هستید.

برای دریافت چشم اندازهای جدید در لیست خود ، یک کلید واژه در برگه کلید واژه ها تنظیم کنید. به عنوان مثال ، مشتریان بالقوه می توانند PIZZA را به شماره 555888 پیامک کنند و در لیست معاملات پیتزا قرار بگیرند. به محض پیوستن ، پاسخگوی خودکار می تواند بلافاصله با کد تخفیف به آنها پیامک دهد و از آنها بخواهد اطلاعات بیشتری می خواهند یا نه. اگر پاسخ دهند ، می تواند با متن دیگری پاسخ دهد. با SimpleTexting ساخته شده است در برنامه های موجود در نرم افزار تب، شما همچنین می توانید تلاش های بازاریابی فنی تر مانند نظرسنجی در حال اجرا، نظرسنجی ها، و قرعه کشی انجام می دادند.

مطمئناً ، برای هر تلاش بازاریابی ، به تجزیه و تحلیل نیاز دارید. تجزیه و تحلیل SimpleTexting تفصیلی در مورد چگونگی کارزارهای شما با اطلاعاتی مانند تعداد مشترکان جدید ، اینکه از چه کلمه کلیدی برای پیوستن به آنها استفاده می کند ، چند پاسخ دهنده خودکار ایجاد کرده است ، چند نفر اشتراک شما را لغو کرده اند و پاسخ هایی که ارسال کرده اید ارائه می دهد.

SimpleTexting Price : از 25 دلار در ماه برای 500 اعتبار (برای 500 متن کافی است). اعتبارات اضافی 0.045 دلار برای برنامه ورود هزینه دارند. در صورت نیاز به ارسال متن بیشتر ، برنامه های حجم بیشتری وجود دارد.

ارسال کلیک کنید

روی ارسال عکس کلیک کنید

کمپین های بازاریابی اغلب از طریق چندین کانال به طور همزمان انجام می شوند. اگر می خواهید بازاریابی پیام کوتاه را با یک ایمیل ، تلفن ، نامه الکترونیکی یا حتی فاکس (؟!) ترکیب کنید ، ClickSend بهترین گزینه است. به عنوان مثال ، شما می توانید هم با یک خلاصه کوتاه از یک پیشنهاد ویژه یک پیام متنی ارسال کنید ، و هم همزمان ، یک ایمیل با جزئیات کامل در مورد چگونگی ادعای آن. یا می توانید یک اتوماسیون تنظیم کنید تا اگر کسی برای شما پیام متنی ارسال می کند ، با یک پیام کوتاه یا ایمیل پاسخ دهید.

هر کانال به طور جداگانه کنترل می شود. برای ارسال یک کمپین پیام کوتاه ، پیامک و سپس مبارزات پیامکی را از نوار کناری انتخاب کنید. برای ارسال ایمیل ، آن را ایمیل مارکتینگ و سپس ایمیل مبارزات است . آنها همچنین قصد دارند به زودی WhatsApp ، Facebook Messenger و سیستم عامل های مشابه را به آن اضافه کنند ، بنابراین شما واقعاً قادر خواهید بود که به مشتریان خود در هر کجا که هستند و هر برنامه ای که استفاده می کنند ، دسترسی پیدا کنید. البته این نوع اطلاع رسانی فقط به خوبی لیست مخاطبین شماست: اگر برای هر کسی که تماس می گیرید هم آدرس ایمیل و هم شماره تلفن نداشته باشید ، آنها فقط نیمی از تلاش بازاریابی شما را دریافت می کنند.

از آنجا که ClickSend قابلیت های بسیار زیادی را ارائه می دهد ، به سختی می توان از سرویس های ساده تری مانند TextMagic و SimpleTexting آگاه شد. نوار کناری مملو از منوها و زیر منوها است: پیام کوتاه ، صوتی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، ایمیل های معاملاتی ، نمابر و نامه ها یا کارت پستال ها ، به علاوه اطلاعات حساب ، ادغام ها ، اتوماسیون ها و موارد دیگر. همه آنها منطقی گذاشته شده اند - فقط تعداد آنها بسیار زیاد است. اگر به سادگی می خواهید به مشتریان خود پیامک بزنید ، به 99? از موارد پیشنهادی نیاز ندارید. صرف نظر از این ، اسناد راهنمای جامع موجود در بخش پشتیبانی مقاله دوست شما خواهند بود.

ClickSend Price : پیامک برای اولین 2000 پیام شما از 0.0093 $ / پیام شروع می شود و قیمت از آنجا پایین می آید. یک شماره اختصاصی 3.59 دلار در ماه است.

فروشنده

بهترین برنامه پیام کوتاه برای مشاغل کوچک و محلی

فروشنده

Salesmsg یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک مستقر در ایالات متحده یا کانادا است - متأسفانه در سطح بین المللی فراتر از آن در دسترس نیست.

Salesmsg ابتدایی ترین برنامه وب را در بین سایر خدمات موجود در این لیست دارد. فقط چهار برگه در نوار کناری وجود دارد: مکالمات ، مخاطبین ، پخش ها و راه اندازها . بیشتر قدرت Salesmsg از طریق ادغام آن با سایر برنامه ها تأمین می شود.

به محض ثبت نام ، از شما خواسته می شود که یک شماره محلی ایجاد کنید. این شماره ای است که به نظر می رسد تمام متن های شما از آن آمده است و شما می توانید برای هر یک از اعضای تیم یک شماره جداگانه اختصاص دهید. در صورت تمایل می توانید انتقال تماس را نیز فعال کنید ، بنابراین اگر مشتری با شماره پیامک شما تماس بگیرد ، به تلفن شخصی یا شغلی شما ارسال می شود.

خارج از جعبه ، Salesmsg با Outlook و Google Calendar ادغام می شود تا قرارها را اداره کند. وقتی مشتری از طریق پیامک قرار ملاقات می گذارد ، کافیست روی گزینه Book Booking Bar کلیک کنید تا آن را به تقویم مورد نظر خود اضافه کنید. برای مدیریت قدرتمندتر مشتری ، این سیستم عامل با سیستم عامل های CRM مانند HubSpot ، Pipedrive و Zoho ادغام می شود ، بنابراین می توانید از CRM مورد نظر خود استفاده کنید و از Salesmsg بخواهید به طور خودکار پیام های متنی را مدیریت کند. همچنین می توانید از Salesmsg"s Triggers برای ایجاد یک وب بوک استفاده کنید که می توانید برای ارسال انواع خاصی از پیام ها مانند یادآوری های قرار ملاقات استفاده کنید. یا می توانید از Zapier برای اتصال به هر سرویسی که می خواهید استفاده کنید.

Salesmsg : از 35 دلار در ماه برای 750 پیام کوتاه و یک شماره تلفن واحد. پیام های اضافی 0.025 دلار است. تعداد اضافی 10 دلار در ماه است. اگر به تنظیمات حجم بیشتری نیاز دارید ، آنها راه حل های سفارشی را ارائه می دهند.


Heymarket

بهترین برنامه پیام کوتاه برای تیم ها

عکس های Heymarket

Heymarket با سایر سرویس هایی که تاکنون بررسی کرده ایم کمی متفاوت است. این برای تیم ها طراحی شده است که با هم کار می کنند ، عمدتا برای پشتیبانی مشتری است.

بگویید مشتری از شما سوال می کند که آیا کالای خاصی موجود است یا نه. وقتی بیرون هستید ، اعلان دریافت می کنید. می توانید به مشتری پاسخ دهید که یک کارمند را وادار می کنید که بررسی کند ، سپس در همان گپ ، نظر خصوصی بگذارید و با تایپ کردن @\[theirname]و سپس توضیح دادن آنچه شما نیاز دارید را به هر کسی که در مغازه است اختصاص دهید. کارمند شما یک اعلان دریافت می کند و سپس می تواند انبار را بررسی کند و به مشتری برگردد. همچنین می توانید از Heymarket برای ارتباط با مشتریان با استفاده از Facebook Messenger استفاده کنید.

برنامه های وب و موبایل Heymarket تمیز و آسان برای استفاده هستند. هفت زبانه موجود در نوار کناری عبارتند از چت ها ، لیست ها ، الگوها ، مخاطبین ، کمپین ها ، اتوماسیون و گزارش ها و هرکدام دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که فکر می کنید. ویژگی های تیم به همین ترتیب ساده هستند و برای فهمیدن شما چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد. نکته جالب این است که تمام پشتیبانی Heymarket از طریق سیستم عامل خودشان انجام می شود.

با قیمت 29 دلار در ماه (سالانه صورتحساب) برای 500 پیام متنی و کاربران نامحدود ، Heymarket در گرانترین طیف خدمات پیام کوتاه قرار دارد. اگرچه می تواند مانند هر سرویس دیگری برای بازاریابی و پیگیری مشتری استفاده شود ، اما اگر از ویژگی های تیم استفاده نمی کنید ، گزینه های ارزانتری مانند ClickSend یا Salesmsg وجود دارد.

قیمت Heymarket : از 29 دلار در ماه (سالانه صورتحساب).

توئلیو

بهترین برنامه پیام کوتاه برای شخصی سازی

ارتفاع

Twilio بزرگترین نام در خدمات پیام کوتاه است ، و گرچه عمدتا یک API است و هدف توسعه دهندگان است ، اما در واقع نیازی به توسعه دهنده برای استفاده از آن نیست.

Twilio در اصل یک بوم خالی است. توسعه دهندگان می توانند از API آن برای ایجاد ویژگی های پیام کوتاه در هر برنامه یا ایجاد هر سرویس مورد نیاز خود استفاده کنند. با این حال ، برنامه هایی مانند Zapier ، HubSpot و Zoho CRM می توانند مستقیماً از API Twilio استفاده کنند ، بدون اینکه نیازی به انجام هرگونه کدگذاری باشید. به عنوان مثال ، با اتصال حساب Twilio خود به حساب Zapier ، می توانید پیام های متنی را با استفاده از حساب ایمیل خود ارسال و دریافت کنید یا متن ها را در Slack یا صفحه گسترده Google Sheets جمع آوری کنید.

Twilio همچنین استودیو ، سازنده برنامه کشیدن و رها کردن را برای ایجاد مواردی مانند نظرسنجی پیام کوتاه و پاسخگوی خودکار ارائه می دهد. شما با یک ماشه شروع می کنید ، مانند یک پیام ورودی یا یک رویداد تقویم. سپس می توانید معیارهای پاسخ را براساس آنچه اتفاق افتاده ایجاد کنید. همه اینها بسیار بصری است و آموزشهای داخلی و الگوهای پروژه این امکان را برای همه فراهم می کند که شروع به کار کنند.

Twilio کل روند کار را آسان می کند. هنگام ثبت نام ، از شما سوال می شود که آیا شما یک برنامه نویس هستید یا نه. هر گزینه را که انتخاب کنید ، رابط کاربری متناسب با نیاز شما تنظیم می شود. اگر توسعه دهنده نیستید ، به تمام اطلاعاتی که برای اتصال Twilio به برنامه های شخص ثالث یا استفاده از Studio نیاز دارید پیوند می گیرید تا بتوانید به سرعت شروع به کار کنید.

اگر برای انجام کار برای آماده سازی آن آماده هستید ، در بیشتر موارد استفاده ، Twilio باید ارزان تر از سایر خدمات کار کند.

Twilio Price : از آنجا که Twilio بیشتر یک پلتفرم است تا یک برنامه ، قیمت آن کمی متفاوت از سایر موارد موجود در این لیست است. پیام های متنی از 0.0075 دلار در هر پیام ارسال و دریافت شروع می شوند - اگرچه برای پیام هایی که می فرستید 0.005 دلار / هزینه حامل پیام نیز دارد. شماره های تلفن اختصاصی از 1 دلار در ماه شروع می شود.

Twilio را با یکپارچه سازی Zapier Twilio خودکار کنید .