سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شروع آموزش سئو داخلی – On-Page SEO

اینترنت یک بازار شلوغ است. چگونه باید خدمات اینترنتی خود را بهبود بخشیم تا صدای ما شنیده شود؟ در بازاریابی اینترنتی همه چیز با SEO داخلی وب سایت شروع می شود ، که منجر به اوج عملکرد در سایت می شود و مخاطب شما را می بیند و شما می دانید که این فاکتور بسیار مهم هر بار اهمیت آن را افزایش می دهد.

 

طی چند سال گذشته ، با تلاش گوگل برای اطمینان از اینکه نتایج موتور جستجو بهترین نتیجه را به کاربران می دهد ، قوانین SEO به شدت تغییر کرده است و این تغییرات همچنان ادامه خواهد داشت. نتایج جستجوی امروز صفحاتی را نشان می دهد که لزوماً با عبارت جستجو با کلمه کلیدی عنوان ، برچسب ها یا توضیحات متا در سایت ها مطابقت ندارند و این هوشمندی موتورهای جستجو را نشان می دهد.

 

اکنون با توسعه الگوریتم های رتبه بندی از جمله Hummingbird ، Panda و RankBrain یا در اواخر سال 2019 با معرفی BERT ، اهمیت معنایی صفحات روز به روز بیشتر می شود و گوگل هر روز هوشمندتر می شود. استراتژی داخلی SEO شما نیز باید چنین باشد.

 

برای درک بهتر ، این مثال را در نظر بگیرید:

من این مثال را برای یک آموزش خصوصی آموزش SEO ارائه می دهم. به خانه خود فکر کنید. البته شما بر داخل خانه مسلط هستید ، اما در مورد بیرون خانه چطور؟ به عنوان مثال ، آیا می توانید چراغ راهنمایی را تغییر دهید؟ آیا می توانید دیوارهای شهر را به دلخواه خود رنگ آمیزی کنید؟ البته نه ، اما در داخل خانه چطور؟ در داخل خانه می توانید نقاشی ها و عکس های خود را در هر کجا که می خواهید قرار دهید و دیوارها را به هر شکلی که می خواهید نقاشی کنید. در داخل خانه ای که من بر آن کنترل دارم به معنای SEO داخلی است و در خارج از خانه که کنترل چندانی روی آن ندارم یعنی SEO خارجی. بیا برای باز کردن قفل بیشتر.

سئو داخلی (بهینه سازی داخلی) و سئوی خارجی (بهینه سازی خارجی) بهم پیوسته و مکمل یکدیگر هستند ، اما تفاوت آنها در این است که سئو داخلی سایت شامل محتوا و کد HTML است که فرایندی است که نتیجه کاملاً در دست شماست. این قابل کنترل است ، اما SEO خارجی شامل بک لینک و سایر منابع خارجی است و روند نتیجه کاملاً در دست شما نیست.

 

در سئو سایت (بهینه سازی وب سایت داخلی) ، تمام جنبه های صفحات سایت در نظر گرفته می شود و وقتی همه آنها جمع شوند ، باعث بهبود رتبه بندی در نتایج جستجو می شوند.

 

الگوریتم های گوگل پیچیده تر و پیچیده تر می شوند و یکی از اصلی ترین عوامل موثر در سئو داخلی سایت ، اتصال است. صفحه شما چقدر برای جستجو مرتبط است؟ سیاست های شما در پیوند دادن مقالات سایت چیست؟ اینها تنها برخی از نرم افزارهای تجربی تعیین هدف است که می توانید با استفاده از آنها استراتژی کامل SEO را برای تجارت خود ایجاد کنید.

 

شما حدود 8 ثانیه وقت دارید تا کاربر را متقاعد کنید تا با وب سایت شما ارتباط برقرار کند ، اگرچه زمان بسیار کمتری در تلفن و کمتر از 5 ثانیه در سیستم عامل تلفن همراه است ، شما اولین فرصت را برای جذب کاربران دارید (برای تست سرعت سایت خود در تلفن بهترین ابزار Thinkwithgoogle است که توسط گوگل و به شما نشان می دهد که اگر سرعت کم داشته باشید چقدر ضرر و ناهماهنگی خواهد داشت ، البته در ادامه مقاله نگاه جامع تری به سرعت سایت خواهیم داشت).

 

هرچه وب سایت تعاملی باشد ، کاربران زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری می کنند ، که باعث بهبود تجربه کاربر می شود به این معنا که این تعامل تجربه بهتری را هم برای کاربران و هم برای شما ایجاد می کند.

 

اگر در این مناطق فعال باشید ، شاهد افزایش میزان ترافیک ، افزایش میزان بازدید و گسترش کار خود در فضای مجازی خواهید بود.

 

هنگامی که در این مقاله عوامل داخلی SEO را برای یک سایت مطالعه می کنید ، یک قلم و کاغذ بردارید و سایت خود را با فاکتورهای زیر بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که اکثر عوامل را پیاده سازی کرده اید. بدن و ساختار سایت را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید که چگونه کار می کند. و بعد از مدتی دوباره به این مقاله نگاه کنید و از بروزرسانی های آن آگاه باشید و نتیجه تغییرات خود را مجدداً با فاکتورهای موجود بررسی کنید تا سئو داخلی سایت شما به مرور زمان افت رتبه را تجربه نکند ، زیرا سئو امروز با سئو فردا ممکن است متفاوت باشد.

برچسب های متا اطلاعات مربوط به صفحات سایت شما را به موتورهای جستجو ارائه می دهد. برای دستیابی به یک رتبه بالاتر ، باید بر اساس ارتباط و رضایت کاربر انجام شود و علاوه بر این ، متا تگ های ساخته شده توسط بشر تأثیر بهتری بر روی کاربران دارند و از طریق برچسب های متا که CMS ها به طور پیش فرض و خودکار وارد می شوند ، نرخ کلیک را افزایش می دهند. از آنجا که انسان احساس نزدیکی با همتای خود یا ربات خود دارد ، می توان از خلاقیت مغز انسان در نحوه نوشتن متن برای جلب بازدیدکنندگان و بهبود نرخ کلیک استفاده کرد.

 

منظور من از ربات چیست؟ بسیاری از دوستان از پلاگین Yoast استفاده می کنند و این پلاگین باعث می شود مغز شما مانند یک ربات به نظر برسد. توجه داشته باشید که هر آنچه این افزونه SEO WordPress به شما می گوید اشتباه است.

 

برچسب های توصیفی دیگری نیز در صفحه جستجوگرها وجود دارد ، مانند روبات متا تگ ، که می توانید به آنها ربات جستجو بگویید این صفحه یا URL این سایت را فهرست نکنند (شاخص را در نتایج جستجو نشان ندهید) یا پیوندهای به این صفحه یا این URL از کسانی که سایت را دنبال نمی کنند ، البته ، با این متا تگ می توان از دستورات بیشتری استفاده کرد و تنظیم آن بسیار مهم است ، من قطعاً پیشنهاد می کنم حداقل یک بار به این مقاله متا تگ ربات نگاهی بیندازید.

 

افزونه Yoast WordPress به شما امکان ایجاد عناوین سفارشی را می دهد. توجه داشته باشید که این افزونه فقط یادآوری چند نکته در بهینه سازی سایت داخلی است که هنر مدیران وب و مدیران سایت است که چگونه و با چه سیاست های هوشمندی می توانند از این افزونه وردپرس مناسب استفاده کنند. برای بدست آوردن عنوان مورد نظر بهتر است از برچسب های کوتاه و توصیفی استفاده کنید. اخیراً ، Google تعداد کلمات را در عنوان صفحه به 70 حرف یا بیشتر افزایش داده است.

 

بروزرسانی (05 سپتامبر 2018): جدا از طولانی بودن عنوان ، که مهم است ، باید به طول پیکسل آدرس های خود نیز توجه کنید و سعی کنید عناوین سایت خود را کمتر از 600 پیکسل ایجاد کنید. این ابزار می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

بروزرسانی (24 آگوست 2020): توجه داشته باشید که ابزار Yoast دارای مشکلاتی است و نمی تواند عناوین را به خوبی اندازه گیری کند و به احتمال زیاد وقتی با این ابزار آدرس سبز وارد می کنید ، آدرس کامل را در Google نمایش نمی دهد.

 

بهتر است تعداد کلمات عنوان کمتر از تعداد مجاز باشد. اگر از افزونه SEO SEO استفاده نمی کنید ، می توانید از Snippet Optimizer برای شبیه سازی نحوه نمایش عنوان و توضیحات در نتایج جستجو استفاده کنید.

 

سئو داخلی

وب سایت Snippet Optimizer

از عناوین صفحه هوشمند ، جذاب و مرتبط استفاده کنید تا فهرست صفحه شما در جذب بازدید کننده بهترین عملکرد را در مقابل رقبا داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که عنوان حاوی کلیه اطلاعات مربوطه ، از جمله کلمات کلیدی و در صورت لزوم ، مکان کسب و کار شما باشد.

 

در حالی که توصیه می شود از کلمات کلیدی در عنوان استفاده کنید ، Google به دنبال برقراری ارتباط و معناشناسی در نتایج است. کاربران کورکورانه اولین نتیجه را انتخاب نمی کنند ، بلکه عناوین و توضیحات را می خوانند و مناسب ترین گزینه را انتخاب می کنند ، بنابراین در نحوه نوشتن عنوان محتوای سایت خود بسیار مراقب باشید. به عنوان مثال ، ما سعی کردیم عنوان "آموزش سئو داخلی از 0 تا 100" را در آن بگنجانیم.

 

توجه: عنوان SEO به این معنی است که همان برچسب عنوان با عنوان صفحه متفاوت است ، اگرچه در برخی از سایت ها یکسان هستند ، بهتر است آنها را جدا کنید. اصولاً عنوان صفحه با برچسب h1 طراحی شده و عنوان SEO که در نتایج نمایش داده می شود با برچسب عنوان پیاده سازی می شود.

 

توضیحات متا

توضیحات متا یا توضیحات متا متن کوتاهی از آنچه کاربران در صفحه می یابند است. اگرچه این عامل اصلی در رتبه بندی و بهینه سازی SEO داخلی نیست ، اما موتورهای جستجو برچسب متای شرح را برای تعریف بهتر موضوع صفحه فهرست بندی می کنند.

 

توجه داشته باشید که درست است که متا توضیحات تأثیر مستقیمی در سئو سایت ندارند اما یکی از اهداف سئو افزایش فروش محصولات در سایت است و یک متا توضیحات خوب می تواند در نتایج جستجو دارای مزیت رقابتی باشد و نرخ کلیک را با نرخ تبدیل بیشتر افزایش دهد. . به مشتری (نرخ تبدیل). البته این امکان برای گوگل وجود دارد که در آینده توضیحات سفارشی را حذف کرده و محتوای صفحه ای را جایگزین آن کند. همیشه توصیه می شود تمام برچسب های متا را با اطلاعات مناسب پر کنید.

 

بهترین راه برای بررسی صفحات بدون توضیحات متا ، بررسی وب سایت خود در Screaming Frogs SEO Spider است. این ابزار تمام URL های موجود در دامنه شما ، توضیحات متا و طول آنها را نمایش می دهد. همچنین در Google Search Console ، به راحتی می توانید توضیحات متای تکراری را در URL های مختلف سایت خود پیدا کرده و آنها را برطرف کنید.

 

در اوایل سال 2016 ، Google طول توضیحات متا را برای دستگاه های دسک تاپ و موبایل افزایش داد. در دسک تاپ ، کاربران حداکثر 200 نویسه مشاهده می کنند ، در حالی که در تلفن همراه تا 172 نویسه مشاهده می کنند. برای جذب کاربران در هر دو دستگاه ، نویسه ها را بین 165 تا 175 تنظیم کنید.

 

 طبق تحقیقات ما ، چند ساعت قبل از نوشتن این اسکریپت ، ما در حال تحلیل سایت مشتری میزفا بودیم که متوجه شدیم طول اسکریپت افزایش یافته است و گاهی اوقات در برخی از سایت ها بیش از 200 حرف در Google SERP نشان می دهد. ما به این نتیجه رسیدیم که در برخی از نتایج ، Google اکنون مقداری طول به توضیحات سایت اضافه می کند ، که می تواند به کاربر در انتخاب مقصد مناسب کمک کند. (تصویر زیر مربوط به متوسط ??طول توضیحات وب سایت در SERP است