سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الگوریتم می و تاثیر آن بر سئو سایت

این می تواند در الگوریتم ها و سئو سایت تأثیر بگذارد

گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجوگر جهان همیشه تلاش کرده تا بهترین و مرتبط ترین پاسخ را به کاربران خود ارائه دهد تا همه کاربران را راضی نگه دارد. هدف الگوریتم گوگل نشان دادن بهترین نتایج برای کاربران است. در روزهای اخیر و از تاریخ 4 مه 2020 ، گوگل تغییرات زیادی در الگوریتم های خود ایجاد کرده است که باعث تغییر چشمگیر سئو سایت ها و همچنین میزان بازدید سایت می شود. .

 

الگوریتم

الگوریتم مجموعه ای از دستورالعمل ها و قوانینی است که هدف خاصی را برای حل یک مسئله در چند مرحله دنبال می کند. در زبان رایانه ای ، الگوریتمی گام به گام برای انجام کارهای کاملاً مشخص روی رایانه تعریف می کند. توجه داشته باشید که قوانین الگوریتم تغییر می کند.

 

الگوریتم گوگل

عملکرد الگوریتم گوگل این است: دریافت عبارات یا کلمات جستجو شده توسط کاربران ، تجزیه و تحلیل و درک قوانین و هوش مصنوعی استفاده شده در برنامه آنها ، سپس سایت ها را مرور کنید و عبارات را جستجو کنید یا کلمات را مطابقت دهید بهترین نتیجه را برای کاربر نهایی جستجو و نمایش دهید. تاکنون تعداد الگوریتم های رتبه بندی گوگل 200 تا 250 اعلام شده است.

 

هدف الگوریتم Google یافتن بهترین پاسخ به سوالات کاربران است. بنابراین ، این الگوریتم ها وب سایت ها را تجزیه و تحلیل می کنند و بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط خزنده های گوگل به هر صفحه امتیاز می دهند. و در نتیجه امتیاز ، سایت در سطح مشخصی از نتایج Google نمایش داده می شود.

 

الگوریتم گوگل

 

کدام سایت ها تحت تأثیر الگوریتم Google قرار گرفته اند؟

الگوریتم گوگل که برخی آن را الگوریتم Massacre لقب داده اند ، باعث تغییر رتبه بسیاری از سایت ها از جمله حقوقی ، املاک و مستغلات ، پزشکی ، مسکونی و برخی سایت های میان رده در زمینه های مختلف شده است. . ورودی به طور چشمگیری کاهش یافته و در برخی موارد به شدت افزایش یافته است.

 

هدف از به روزرسانی هسته هسته Google در ماه مه چیست؟

نتایج جستجو را در همه کشورها و همه زبانها تغییر دهید تا دقیق ترین پاسخ را برای تأمین نیازهای واقعی SEO نشان دهید.

 

تأثیر الگوریتم در کدام سایت کم و بیش است؟

سایتهایی که مارک و نام آنها بیش از سایرین جستجو شده هنوز رتبه بندی می شوند.

 

· سایتهایی که حداقل 6 ماه قبل از به روزرسانی محتوای سازگار و خوبی تولید می کنند ، زمان کمتری را تجربه می کنند.

 

سایت های 1 تا 3 ماه قبل از این به روزرسانی لینک های عبارات کلمه کلیدی مورد نظر خود را دارند و هیچگونه لینک برگشتی به عبارات نام آنها ندارند.

 

مشاهده شده است که سایتهایی که از رقبای خود گزارش می دهند (با تعداد مشخصی بک لینک ، به عنوان مثال 3 بک لینک) جریمه شده اند ، اگرچه این در گذشته نتایج مثبتی داشته است.

 

سایتهایی که ui ، ux خوب دارند. پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید: UI چیست؟

 

برای دیدن اینکه گوگل در تغییرات اخیر خود در نتایج گوگل چه کاری انجام داده است ، به سئو ایران مراجعه کنید ، به روزرسانی 2020 می تواند نتایج خوبی برای سایت های سئو داشته باشد.

 

الگوریتم گوگل

 

برای جلوگیری از تأثیر منفی به روزرسانی مه 2020 ، چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

گوگل همیشه گفته است که اگر از به روزرسانی نتیجه منفی پیدا کنید ، هیچ راه ساده ای برای رفع آن وجود ندارد.

 

Google به مدیران وب توصیه می کند که مجازات نکنند:

 

محتوای عالی و مفید ایجاد کنید

 

هر اصطلاح جستجو را به یک عنوان خاص اختصاص دهید ، نه عنوان عمومی

 

چرا الگوریتم هسته Google را به روز کنید؟

از آنجا که روش رتبه بندی سایت هر چند وقت یکبار و کاملاً تصادفی توسط گوگل تعیین نمی شود ، گوگل الگوریتم رتبه بندی سایت را تغییر می دهد تا مدیران و جستجوگرهای سایت فریب نخورند. این برنامه تغییرات الگوریتم ها و موتورهای جستجوگر گوگل را لیست می کند و این تغییرات مانند سایر تغییرات معمول الگوریتم نیست زیرا الگوریتم هایی که در مرکز Google هستند از اولویت بالاتری برخوردار هستند ، پس از به روزرسانی ، سایتی که ماه ها در رتبه یک کلمه کلیدی خاص قرار داشته است ، در صفحه 2 قرار دارد.

 

در ادامه ، الگوریتم های مهم Google دیگر را معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که هر یک از الگوریتم های گوگل وب سایت ها را تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل می کند ، همه اینها در نشان دادن نتایج نهایی موثر هستند. مهمترین الگوریتم هایی که برای افزایش رتبه سایت مفید هستند عبارتند از: الگوریتم Panda ، الگوریتم Penguin ، الگوریتم Pigeon ، الگوریتم Hummingbird ، الگوریتم Brow Donkey ، الگوریتم Burn و غیره.

 

الگوریتم گوگل

 

الگوریتم Google Hummingbird

الگوریتم مرغ مگس خوار یک الگوریتم بسیار مهم گوگل برای سئو است. این الگوریتم در سال 2013 راه اندازی شده و به کلمات کلیدی و محتوای بی کیفیت حساس است. الگوریتم مرغ مگس خوار Google کلمات کلیدی را متمرکز و تجزیه و تحلیل می کند و سعی دارد بهترین نتایج را بر اساس جستجوی کاربر نشان دهد. این الگوریتم سعی می کند معنی عبارات و کلمات جستجو شده را درک کند و بنابراین مرتبط ترین نتایج را به شما نشان می دهد.

 

امروزه استفاده از مترادف و مترادف بسیار م effectiveثرتر از تکرار کلمات دقیق است و الگوریتم مرغ مگس خوار این مترادف ها را تشخیص داده و به سایت شما شانس بیشتری برای کسب رتبه های بالاتر می دهد. تأثیر مستقیم این الگوریتم گوگل در رتبه بندی وب سایت