آیا سئو انواع دیگری هم دارد؟

به طور کلی ، کارهای انجام شده برای سئو به قسمت ها یا مناطق مختلف تقسیم می شوند. نوع متداول توزیع شغل توزیع شغل در محل و خارج از سایت است. به این دو قسمت کار SEO یا SEO در صفحه و SEO خارجی یا بهینه سازی (SEO خارج از صفحه) گفته می شود.

 

سئو سایت داخلی چیست؟

سئو داخلی به معنای بهبود صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو ، با هدف کسب رتبه بالاتر در گوگل و افزایش بازدید سایت است. با سئو داخلی ، موتورهای جستجو می توانند سایت شما را به راحتی پیدا کرده و بخوانند ، محتوای آن را درک کنند و در صورت داشتن استانداردهای لازم ، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران تشخیص دهند.

 

بنابراین ، برای انجام سئوی داخلی سایت دقیقاً چه کاری باید انجام دهیم؟ نظر من استفاده از چک لیست سئو داخلی Magic است!

 

چک لیست داخلی سئو سایت

مراحلی که در این چک لیست مشاهده خواهید کرد آخرین نکات مربوط به سئو است که تا امسال (یعنی 2018) منتشر شده است. تمام این مطالب از تجربیات شخصی ما در سایت های مدرن و شناخته شده خارجی جمع آوری شده و قطعاً از آن بهره مند می شوند. بنابراین با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

 

URL کلیه صفحات سایت را بهبود ببخشید

Google روی مناطقی تمرکز دارد که حاوی URL برای صفحات مختلف سایت هستند. تجربه نشان داده است که این URL کمتر مرتبط ، خواناتر و مرتبط با محتوای شما است و حتی تأثیر بهتری در سئو سایت خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیشنهادات URL سایت ، مقاله "نکات مهم برای بهبود URL سایت" توسط همکار قدیمی ما رامین محمودی عزیز را بخوانید.

 

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی به معنای تحقیق و دیدن این است که مخاطب هدف ما در اینترنت به دنبال چه کلمه ای است و به دنبال چه کلمه ای است. اگر در مورد کلمات کلیدی مناسب تحقیق کنید ، مخاطبان خود را بهتر می شناسید و می توانید سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

 

توجه: هدف تحقیق کلمات کلیدی جذب بازدیدکنندگان به سایت است. خیر ، اما هدف آن جذب بازدیدکنندگانی است که محتوای سایت شما را مفید می دانند و به دنبال محتوا یا محصول شما هستند.

 

ما مقاله خوبی در مورد تحقیقات کلمات کلیدی در نون داریم و این موضوع را از صفر تا صد عنوان کرده ایم. پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید. یا اگر به دنبال یک آموزش عملی و کامل هستید ، یک دوره جدید تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب شماست!

 

دوره تحقیق کلمات کلیدی

 

کلید واژه های تحقیق کلمات کلیدی سنگ بنای موفقیت در تجارت شما هستند. بنابراین ابتدا این مهارت مهم را بیاموزید و با ابزارهای دوره Word Research آکادمی جدید کار کنید.

 

برای دانستن عناوین دروس بر روی عکس کلیک کنید.

 

بهینه سازی عنوان سئو یا عنوان متا

عنوان سئو چیست؟ عنوان SEO عبارتی است که در صفحه نتایج Google ظاهر می شود. سعی کنید عنوان سئو مطالب خود را به روشی جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن دنبال کنید.

در صورت امکان باید این چهار م componentsلفه را برای راه اندازی در دسترس داشته باشید.

کلمات عنوان نباید کمتر از 55 حرف باشد.

حتما عنوان مقاله یا عنوان SEO را در برچسب <H1> قرار دهید. (برخی از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس این کار را به صورت خودکار انجام می دهند ، اما اگر CMS شما متفاوت است ، حتما کد را بررسی کنید.)

<H2> زیرنویس ها را به غیر از عنوان اصلی در برچسب قرار دهید و سعی کنید از کلمات کلیدی در آنها استفاده کنید.

محدودیت ساختار در نوشتن متن (تصحیح H1 ، H2 و H3)

هنگام ایجاد محتوا برای یک وبلاگ ، همیشه سعی کنید از این ساختار در نوشتن خود پیروی کنید. برای مشاهده ساختار عنوان با عنوان 1 (H1) ، عناوین اصلی را با عنوان 2 (H2) و زیر مجموعه های آنها را با H3 ، H4 و غیره مشخص کنید. این به Google و کاربران شما کمک می کند تا بهتر بخوانند. به تصویر زیر نگاه کنید ، همانطور که می بینید عنوان صفحه یا عنوان اصلی یک فروشگاه آب نبات با برچسب << H1> است ، برچسب <H2> به دو نوع آبنبات شکلاتی و میوه ای تقسیم می شود و برچسب ها زیر مجموعه های خود را دارند. <H3> واقع شده اند. بسته به عنوان و توزیع متن خود ، باید ساختاری ایجاد کنید و عنوان هر بخش را با برچسب <اشتراک بگذارید.

 

از کلمات کلیدی در لنگرها استفاده کنید.

متن لنگر مربوط به عنوان صفحه پیوست شده است.

استراتژی های متن لنگر. برای آشنایی با استراتژی و نحوه بهبود متن لنگر ، مقاله "چگونه متن لنگر (متن پیوند) را بهبود ببخشیم؟" ادامه مطلب

بهینه سازی توصیف متا

Meta-depressions یا meta-depressions متنی است که برای نمایش در قسمت Google Display نوشته شده است (همانطور که در زیر نشان داده شده است).

تعداد نویسه هایی که می توانید در توضیحات متا استفاده کنید ، در ابتدا طبق استاندارد Google به 155 تا 165 نویسه محدود شده بود ، اما بعداً در دسامبر 2017 گوگل اعلام کرد که طبق الگوریتم جدید می تواند حداکثر 325 نویسه را نشان دهد. . اما مدتی پیش ، در 14 مه 2018 ، خبر جدیدی شنیده شد. گوگل گفت که تعداد نویسه های متا افسردگی به طور متوسط ??اندکی کاهش یافته است ، اما میزان نمایش Google به محتوای صفحه