سئو در سال 2020: آنچه برای سال پیش رو انتظار داریم

با نزدیک شدن به دهه و آغاز یک سال کاملاً جدید، من مدتی وقت گذاشتم تا در مورد روند جستجوگرها در سال 2019 و مواردی که به اعتقاد من سال آینده را تعریف می کنند، تأمل کنم. سئو یکی از جامع ترین مباحث در دنیای بازاریابی دیجیتال است و منابع زیادی وجود دارد که آخرین اطلاعات مربوط به به روزرسانی الگوریتم های گوگل و ماهیت پویای شیوه های مصرف کننده را نوید می دهند. بهترین توصیه ای که می توانم ارائه دهم این است: یک متخصص بازاریابی دیجیتال داخلی پیدا کنید یا یک شرکت شخص ثالث استخدام کنید که ثابت کند آینده نگر است. وقتی نوبت به استخدام یک متخصص سئو می رسد، به دنبال شخصی بگردید که درک درستی از تغییر روندها داشته و متعهد به حفظ آخرین اطلاعات به روز شده باشد. تکنیک های جستجوگرها از دهه گذشته در دهه های گذشته خروشان کاملا ناکافی است.

آیا می دانید Google ، محبوب ترین موتور جستجو در آمریکای شمالی، الگوریتم جستجوی خود را به طور متوسط ??500 تا 600 بار در سال به روز می کند؟ اگر می خواهید بهترین رتبه بندی را داشته باشید، استراتژی سئو شما باید از سیر مشابهی پیروی کند. بیایید به مهمترین جنبه های سئو و روندهایی که در سال 2020 انتظار می رود ، بپردازیم.

 

سئو ارگانیک

سئو ارگانیک یک رویکرد بازاریابی است که بر بهبود قابلیت مشاهده آنلاین متمرکز است. در حالی که این اصطلاح به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، اما معمولاً سوتفاهم نمی شود. وقتی نوبت به روند سئو می رسد که باید در سال 2020 تماشا کرد ، یکی از مهمترین موارد برای سئو ارگانیک اهمیت پیوندهای پیشرفته است.

استراتژی های پیشرفته ایجاد لینک می توانند Domain Authority وب سایت شما را افزایش دهند (نمره ای که به سایت شما بین 0 تا 100 داده می شود) و در نتیجه باعث افزایش دید آنلاین شما می شود. لینک سازی پیشرفته فراتر از ایجاد فهرست های عمومی است و شامل وبلاگ های مهمان ، پیوندهای پولی و وبلاگ های وب 2.0 است. هر یک از این استراتژی ها شامل قرار دادن محتوا در سایت های شخص ثالث با پیوند به وب سایت شما است.

هرچه تعداد وب سایتهایی که با DA قابل توجهی به شما مراجعه می کنند ، وب سایت شما بیشتر دیده می شود. اگر به دنبال یک شرکت بازاریابی دیجیتال یا مشاوره سئو برای تبلیغ نام تجاری خود هستید ، در مورد شبکه مشارکت ها ، وب سایت ها و فروم هایی که از آنها برای وبلاگ نویسی مهمان و تبلیغات پولی استفاده می کنند ، سوال کنید.

سئو محلی

جستجوگر محلی یا نقشه ، سئو در چند سال گذشته به عنوان یک شکل متمایز از سئو به وجود آمده است. از طریق تحقیقات داخلی، شرکت ما دریافت که به طور متوسط 30? تا 40? مشتریان اکنون شرکتهای محلی را از طریق نقشه پیدا می کنند. به همین ترتیب، دید بالای نقشه بسیار مهم است.

به جای وب سایت ، سئو محلی نیاز دارد که نمایه (Google My Business My (GMB شما با کلمات کلیدی و پیوندها بهینه شود. استراتژی های بهبود سئو محلی شامل سازگاری NAP (نام ، آدرس ، شماره تلفن)، ایجاد لینک، برچسب گذاری جغرافیایی تصویر و تعامل بیشتر با نمایه GMB شما (مانند بررسی ها) است.

امسال، کارشناسان سئو و بازاریابان دیجیتال باید در اطمینان از ثبات و صرف وقت و انرژی مناسب به بهینه سازی محلی، به ویژه برای مشاغل کوچک و ارائه دهندگان خدمات محلی، کوشا باشند.

محتوا و وبلاگ نویسی

اگر یک چیز مطمئن باشد ، الگوریتم های یادگیری عمیق Google به روز و دقیق می شوند. برخی از کارشناسان معتقدند که آنها به زودی از درک انسان از نظر پردازش زبان طبیعی پیشی می گیرند. در سال های اخیر ، الگوریتم های Google بیشتر و بیشتر بر محتوای خوب نوشته شده تأکید می کنند، و استراتژی هایی مانند کلمات کلیدی زبان طبیعی و کیفیت را بیش از کمیت تشویق می کنند. در سال 2020 شاهد افزایش این تاکید خواهیم بود. Google با تمرکز بر درک هدف جستجوی جستجو حساس تر می شود. بنابراین ، در سال 2020، محتوا باید مختصر و آموزنده و همچنین هدفمند باشد. مثل همیشه ، محتوا نیز باید نشان دهنده تخصص ، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن باشد.

در حالی که تیم من همیشه با ایجاد محتوای سازگار برای افزودن به وب سایت هایشان به مشتریان کمک کرده است، تحقیقات ما نشان داده است که وبلاگ نویسی مهمان، و ایجاد پیوند با وب سایت های دیگر با سطح بالای DA، حتی موثرتر است. من توصیه می کنم تغییر در استراتژی شامل پیوندهای بیشتر همراه با محتوای با کیفیت بالا باشد که روی موضوعات خاص پرس و جو متمرکز است. پاسخ دادن به سوالات به طور واضح و روشن ، کمک زیادی به هر استراتژی سئو (خصوصاً با افزایش بهینه سازی جستجوی صوتی) می کند.

پرداخت با هر کلیک (PPC)

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک شامل Google AdWords و تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. تبلیغات با هر کلیک پیام شما را در مقابل مصرف کنندگان علاقه مند قبلا دریافت می کند. بسته به صنعت و بودجه شما ، رسیدن به نتیجه شماره 1 Google به صورت ارگانیک همیشه امکان پذیر نیست. استفاده از PPC به شرکت شما امکان می دهد بدون در نظر گرفتن رتبه ارگانیک در بالاترین سطح خود ظاهر شود.

در زمینه بازاریابی مجدد ، پیش بینی می کنم دو روند در سال آینده از اهمیت ویژه ای برخوردار شوند. با توجه به قانون هفت ، تئوری توسعه یافته توسط متخصصان بازاریابی مبنی بر اینکه مشتریان قبل از تصمیم گیری نیاز به هفت تماس با برند شما دارند ، بازاریابی مجدد در دنیای بازاریابی به عنوان یک ضرورت برای برخی صنایع مورد توجه قرار می گیرد. اگر تجارت شما با یک چرخه فروش متوسط ??تا طولانی بسیار رقابتی باشد ، یک کمپین بازاریابی مجدد مشتریان را در اینترنت دنبال می کند تا زمانی که آنها آماده تصمیم گیری شوند.

تبلیغات تبلیغاتی همچنین یک روش عالی برای تبدیل مشتری است. با ادامه رکود اقتصادی ، مصرف کنندگان به دنبال راهی برای پس انداز چند دلار خواهند بود. یک شرکت بازاریابی ممکن است به تعیین و اجرای پیشنهادهای تبلیغاتی و تکمیل هرگونه تلاش تبلیغاتی موجود برای افزایش آگاهی و تبدیل کمک کند.

به اعتقاد من سال 2020 پتانسیل فرصت های بیشماری برای رشد را هم برای شرکت های بازاریابی و هم برای مشتریانشان دارد ، به شرطی که تکنیک های مناسب در صورت لزوم اجرا ، نگهداری و تنظیم شوند. ایجاد پیوند ، قابلیت مشاهده و تجربه کاربر (به ویژه برای تلفن همراه) همچنان بهمراه محتوای حرفه ای، کاملاً مکتوب و آموزنده، همچنان مورد توجه تیم من قرار می گیرند.

سئو و بازاریابی دیجیتال، زمینه های مهیجی هستند، دقیقاً به این دلیل که دائماً در حال تغییر هستند. همانطور که تلاش می کنید تعادل بین حفظ روند مصرف کننده و حفظ ارتباط با به روزرسانی موتور جستجو را پیدا کنید، آرزو می کنم سال 2020 پر رونق باشید.