سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ تبلیغاتی نوعی تبلیغ است که در قالب گزارش ارائه می شود. این بدان معناست که مخاطبان جنبه تبلیغاتی گزارش را نمی بینند و فکر می کنند گزارشی کاملاً بی طرفانه را می خوانند یا مشاهده می کنند. به دلیل غیر مستقیم بودن این روش تبلیغاتی ، گزارشگری تبلیغات بسیار م reportingثر است. مخاطبان عموماً اعتماد بیشتری به این نوع تبلیغات دارند و کل مطالب این گزارش را تا انتها می خوانند. گزارش تبلیغات راهی عالی برای تبلیغات و مارک تجاری آنلاین است که بزرگترین مارک های جهان برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود استفاده می کنند. گزارش تنها روش تبلیغاتی است که به مدت نامحدود برای بینندگان نشان داده می شود و همیشه در سایت تبلیغات وجود دارد.

 

جمله ای در آگهی وجود دارد که می گوید: بهترین نوع آگهی عدم نمایش تبلیغ است. در حال حاضر ، درصد قابل توجهی از اخبار منتشر شده توسط رسانه های مختلف پیام تجاری را به قلب آنها وارد می کند و به دلیل تأثیر قابل توجه چنین تبلیغاتی ، یک گزارش تبلیغاتی محسوب می شود. در واقع ، مردم دیگر اهمیت زیادی به تبلیغات نمی دهند و روش های سنتی تبلیغات برای مردم بیشتر و بیشتر کسل کننده می شود ، به همین دلیل گزارش تبلیغات اهمیت زیادی پیدا کرده است.

 

انواع گزارش های تبلیغاتی

گزارشگری تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و نام آن از طریق رسانه ای که در آن منتشر شده است نامگذاری شده است. برخی از انواع محبوب گزارش های تبلیغاتی عبارتند از: گزارش تبلیغات تلویزیونی ، سایت های خبری و رسانه های دیجیتال (گزارش تبلیغات آنلاین) ، گزارش تبلیغات روزنامه ها و گزارش تبلیغات رسانه های جمعی. در هر یک از این رسانه ها شکل نوشتاری موضوع و ماهیت ارائه موضوع متفاوت است و اصول کلی آن باید به درستی رعایت شود.

 

اثرات گزارش تبلیغات در سئو و رتبه بندی سایت در Google

گزارش تبلیغاتی در واقع مانند نوشتن پست مهمان کار می کند. با قرار دادن پیوند به سایت خود در متن گزارش آگهی ، می توانید سیگنال رتبه بندی قدرتمندی را به موتورهای جستجو ارسال کنید. بدون شک پیوند به وب سایتی با اعتبار دامنه بالا تأثیر بسزایی در سئوی سایت شما خواهد داشت. گزارش تبلیغات مستقیماً روی سایت سئو تأثیر نمی گذارد. اما همانطور که گفتیم ، می تواند به طور غیرمستقیم بسیار موثر باشد. تأثیر غیرمستقیم گزارشگری آگهی در سئو در این واقعیت نهفته است که رپورتاژ آگهی با حداقل تبلیغات برای برند شما بالاترین بازده را برای محصول شما ایجاد می کند. افرادی که گزارش تبلیغات را می بینند قطعاً برای دیدن و خرید محصولات یا خدمات به سایت شما خواهند آمد. این تعداد بازدید از سایت شما را افزایش می دهد ، که به بهبود رتبه سایت شما کمک می کند. از طرف دیگر ، ایجاد بک لینک برای سایت های معروف و معروف به تقویت سایت و بهبود رتبه آن در گوگل کمک می کند.

 

تأثیر گزارشگری تبلیغاتی بر سئو و رتبه بندی سایت

 

نظر Google در مورد گزارش تبلیغات

یکی از راه های دریافت بک لینک به سایت از طریق گزارش آگهی است. بنابراین ، مانند پیوند ساخت ، این نیز یک موضوع حساس و خاص است. اگر به درستی انجام نشود ، ممکن است واکنشی ایجاد شود و سایت شما توسط Google جریمه شود. نکته مهم برای گوگل این است که خوانندگان متن آگهی متوجه تبلیغات متن نمی شوند. گوگل نگران است که محتوای رایگان بتواند مخاطب را گمراه کند. بنابراین برای جلوگیری از مجازات شدن توسط گوگل ، باید اطمینان حاصل کنید که خوانندگان آگهی از همان ابتدا متوجه تبلیغات متن شده اند و تصمیم گرفته اند مطالب این گزارش را بخوانند.

همچنین ، مت کاتز به دارندگان وب سایت هشدار می دهد که گزارش آگهی شما توسط Google را مجازات نکنند ، شما باید از پیوندهای nofollow در آن استفاده کنید تا بر نتایج طبیعی Google تأثیر بگذارد. سقوط نکن در غیر این صورت ، خرید Google AdLinking به معنای تبلیغات تبلیغات و جریمه کردن سایت گزارش دهنده است. سرانجام ، آنچه گوگل می خواهد این است که پیوندهای موجود در گزارش آگهی دارای برچسب "rel =" follow نباشند تا رتبه صفحه Google تغییر نکند. در این صورت ، وب سایت اشتباهی مجازات خواهد شد. همچنین ، بینندگان باید از همان ابتدا از جنبه تبلیغاتی متن آگاه باشند.

 

با داشتن قوانین صحیح ، انتشار گزارش آگهی یکی از روشهای جستجوگرها برای کلاه خاکستری است و می تواند در رتبه بندی سایت شما در نتایج گوگل تأثیر مثبت داشته باشد. می توان نتیجه گرفت که یک گزارش تبلیغاتی اصولی از مجازات سایت توسط گوگل جلوگیری می کند.

 

در گزارشگری تبلیغات باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهمترین مزیت گزارش تبلیغاتی نسبت به خرید بک لینک دائمی بودن آن است. این بدان معناست که تبلیغ شما همیشه در سایت تبلیغات قرار دارد و شما نیازی به تمدید تبلیغ خود ندارید و هزینه ای هم برای آن ندارید. در صورت خرید بک لینک ، برای تمدید باید ماهیانه هزینه پرداخت کنید.

مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید گزارش تبلیغاتی به آنها توجه کنید.