سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خلاقیت در بازاریابی امروز به چه شکل است

خلاقیت در بازاریابی امروز به چه شکل است

"مشتریان امروز فقط مصرف کننده نیستند. آنها همچنین سازنده هستند ، درست در کنار شما محتوای و ایده ها را توسعه می دهند - و با چالش هایی روبرو می شوند. خلاقیت در بازاریابی نیاز به کار با مشتریان از همان ابتدا دارد تا تجربیات آنها را با تلاش شما برای گسترش توانایی شرکت خود به شما ببخشد. "

Reason It Rocks: از نظر  تاریخی ، اصطلاح "خلاقیت بازاریابی" با کلمات و تصاویری که در کمپین های تبلیغاتی قرار دارند همراه بوده است . اما بازاریابی برای مشاغل پیچیده تر و سختگیرانه تر شده است. این مقاله به شما روش های خلاقانه و متفکرانه ای می دهد که می توانید برای کمپین های تجاری خود برای دنیای مدرن دوباره تعریف خلاقانه کنید!

3 روند بازاریابی محتوایی که 2018 حاکم خواهد شد

"من نمی خواهم بگویم وبلاگ ها مرده اند (قبلاً گفته شد). و من نمی خواهم بگویم که این سال سال فیلمبرداری است (که قطعاً قبلاً گفته شد).

"اما اگر فقط محتوای متنی را انجام می دهید ، زمان تغییر است."

Reason It Rocks: این مقاله با بازاریابی محتوا "واقعی" می شود و به ما می گوید مانند آن است و انتظار داریم برای روندهای بازاریابی محتوای 2018 . هیچ پوشش قندی برابر با نتایج واقعی نیست. برایان سه گرایش را ارائه می دهد که می توانید برای رونق کسب و کار خود به آنها نگاه کنید!

8 آزمایش SEO برای آزمایش در سال 2018

وی گفت: "شما احتمالاً می دانید که رسانه های اجتماعی می توانند به شما در جذب مخاطبان جدید کمک کنند و منجر به هدایت ، بازدید و درآمد شوند. اما آیا می دانید شبکه های اجتماعی نیز می توانند به سئو سایت شما کمک کنند؟

"در حقیقت ، سیگنال های اجتماعی یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی SEO هستند. هرچه سیگنال های اجتماعی سازگار تری برای وب سایت خود تولید کنید ، به طور کلی ، رتبه شما بالاتر خواهد بود. "

Reason It Rocks:  این مقاله به شما آزمایش های شگفت انگیزی می دهد تا ببینید چگونه می توانید در سال 2018 به طور کلی SEO خود را بهبود ببخشید . Neil نوآورانه و کاملاً دقیق ، یک نگاه اجمالی به شما می دهد تا علاوه بر درک بهتر SEO ، بلکه برای دستیابی به نتایج ROI بهتر ، آن را نیز بهبود ببخشید . آیا به تقویت نیاز دارید؟ خوب ، پس این مقاله برای شماست!

استراتژی ارسال رسانه های اجتماعی و سازماندهی پست های شما

 "من برای تجارت خود اطمینان حاصل کردم که یک فیلم با کیفیت تهیه کرده و برنامه ای برای بهینه سازی زمان اشتراک آن ایجاد کرده ام. من آن فیلم را در سیستم عامل های مختلف خود در زمان های مختلف به اشتراک گذاشتم تا الگوریتم ها برای مشاهده بهینه به نفع من کار کنند ... "

Reason It Rocks:  اگر س questions الاتی از این قبیل دارید: "آیا پست کردن در فیس بوک چند بار در روز بد است؟"… "من با IG بسیار تازه کار هستم. چگونه می توانم پیروان مناسبی را بدست آورم که هزینه خدمات من را پرداخت می کنند؟ " یا "اگر قدرت شما عکاسی نیست ، چند نکته برای ایجاد یک تصویر قوی برای صفحه خود چیست؟" پس این پست وبلاگ ویدیویی برای شماست! یاس یک مربی فوق العاده تجارت و مارک تجاری است که به کارفرمایان الهام می دهد تا در رسانه های اجتماعی سرآمد باشند .

6 روند بازاریابی دیجیتال که آگاهی از نام تجاری شما را در سال 2018 منفجر خواهد کرد

"در سال 2018 ، ارتباط پیروز جنگ خواهد شد. اگر می خواهید سود خود را در سال جاری افزایش دهید ، این کار ایجاد هدایای بیشتر نیست ، بلکه ایجاد صمیمیت و ارتباط بیشتر با لیدهایی است که دارید - بنابراین شما راه حل مناسب ، به افراد مناسب و در زمان مناسب ارائه می دهید. "

Reason It Rocks:  من دوست دارم که این مقاله بازاریابی بازاریابی را شخصی می کند. سال 2018 سال بسیاری از مشاغل خواهد بود که به رویکرد صمیمی تری برای هدایت مشتری و جذب مشتری روی خواهند آورد. در حالی که افراد خواهان محتوا ، ارتباط و ارتباط با زندگی روزمره خود هستند ، این مقاله به شما گام های بلندی می دهد که چگونه می توانید نام تجاری خود را به روش صمیمی تری با مخاطب مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

تجارت الکترونیک 101: نحوه نوشتن توضیحات محصول قاتل

"کپی جذاب ، در توصیفات محصول یا موارد دیگر ، تصویری از چگونگی زندگی خواننده در صورت اقدام مطلوب را ترسیم می کند (بخوانید: خرید کنید). "اینجا جایی که شما هستید ، اکنون است. در اینجا جایی است که وقتی اقدام می کنید خواهید بود. "

دلیل این حمله: با افزایش تجارت الکترونیکی ، نوشتن محتوا - به ویژه توضیحات محصول - برای موفقیت شما بسیار مفید خواهد بود! مردم به منابع زیادی در اینترنت بی اعتماد هستند ، بنابراین نوشتن سQالات متداول ، توضیحات محصول و محتوای کلی وب سایت که مفید ، خلاقانه و آموزنده باشد ، شما را از سایر مشاغل متمایز می کند. این مقاله در شکستن همه مواردی که باید در نظر بگیرید کار خارق العاده ای انجام می دهد!

شکستن ده افسانه برتر رسانه های اجتماعی

"رسانه های اجتماعی ارزش وقت من را ندارند: برقراری ارتباط با مخاطبان ، ارائه آموزش یا فروش ، ارزش وقت شما را ندارد؟ بله درسته."

Reason It Rocks:  این مقاله برای شما تلاش می کند تا رسانه های اجتماعی خود را بهبود ببخشید و یک فشار خارق العاده است. بسیاری از اوقات ما می شنویم بسیاری از افسانه ها در مورد پلاتفروم مانند این که تمام وقت شما را می خورد. نمی توان فروش کرد یا حتی خرید فالوور ارزش وقت شما را دارد اما این مقاله افسانه ها و موارد دیگر را لغو می کند. بسیاری از اوقات ما با چنین اظهاراتی مانع می شویم ، اما این مقاله به شما الهام می دهد تا تلاش های اجتماعی خود را افزایش دهید ، شما را در یک ذهنیت صحیح قرار می دهد و نکات مفیدی در مورد صنعت به شما می دهد.

بازاریابی به ریشه های خود برمی گردد

"امروزه ، جنبه های فنی بازاریابی و به طور فزاینده ، تبلیغات همچنان بر عناوین مطبوعات تجاری روز حاکم است. اما چه اتفاقی می افتد که همه ما پتانسیل فنی یکسانی داشته باشیم؟ مطمئناً ما اکنون به جایی رسیده ایم که در جهانی که همه از ابزار و داده های یکسانی برخوردار هستند ، چنین ابزارهایی دیگر مزیتی رقابتی ندارند؟ "

Reason It Rocks: در این مقاله چند س deepال عمیق در مورد دنیای مدرن و چگونگی مشاهده مشاغل برای موفقیت و بازاریابی خود مطرح شده است. من فکر می کنم که آنها بازتابنده و قدرتمند هستند و فکر می کنند همانطور که می خواهید یک کمپین بازاریابی برای سال ایجاد کنید. این مقاله همراه با س questionsالات انعکاسی ، یک بازاریابی ساده است که نقش هایی را که باید در تیم بازاریابی خود برای آینده داشته باشید ، دارد.

گزارش وضعیت اجتماعی 2018: راهنمای شما برای آخرین تحقیقات بازاریابی رسانه های اجتماعی

"فرصت های زیادی در فضای پیام وجود دارد (فقط 20 درصد از بازاریابان از برنامه های پیام رسانی برای بازاریابی استفاده کرده اند)"

Reason It Rocks:  آیا می خواهید بدانید که بازاریابی در شبکه های اجتماعی چگونه تغییر می کند و چه چیزی در انتظار 2018 و بعد از آن است؟ این مقاله برای شماست! این گزارش مقاله بازاریابی به ما نشان می دهد که چگونه بازاریابان از مشاغل مختلف در هر اندازه ای به بازاریابی در شبکه های اجتماعی نزدیک می شوند و آمار مفیدی را به اشتراک می گذارید که از آن بسیار بهره مند خواهید شد. چه کسی نمی خواهد روندها و رفتارهایی را که م workingثرند و کار نمی کنند ، بشناسد؟

7 روش برای بهبود تجربه خرید آنلاین

"" بزرگترین تهدید [برای وب سایت یک کسب و کار] یک رقیب نیست ، این دکمه بازگشت است. " 

Reason It Rocks: برای موفقیت در کار خود باید ترجیحات تجربه خرید مشتری را درک کنید . اینکه چگونه خرید می کنند ، چقدر راحت است و سرعت آن مهم است. در این مقاله نکاتی درباره قاتلان در مورد چگونگی بهبود بازاریابی آنلاین برای مشتریان بالقوه به شما ارائه می شود.

شروع بلاگ ، یک راهنمای کامل برای مبتدیان جدی در سال 2018

"پیش بینی من برای افرادی که از یک میزبان وبلاگ رایگان استفاده می کنند این است که روزی می خواهید آن را به میزبان خود منتقل کنید. و این می تواند یک روند واقعا آزار دهنده باشد. در ابتدا بسیار بهتر است که خود را به روش صحیح تنظیم کنید. "

Reason It Rocks: آیا شما مشاغلی هستید که برای وبلاگ نویسی تازه کار هستید؟ این یک مقاله بازاریابی برای شماست تا نه تنها اصول راه اندازی وبلاگ ، محتوا و غیره را بفهمید بلکه نکات قابل توجهی در مورد چگونگی ارزشمند کردن وبلاگ خود برای مخاطبان هدف خود به شما می دهد.

5 روند بازاریابی B2B که 2018 را شکل می دهد: متقاعد کردن و تبدیل کردن

"مخاطبان به جای کپی سنتی ، با محتوای دیداری و شنیداری بیشتر آشنا می شوند."

دلیل آن سنگ می زند: طی چند سال گذشته واقعاً تغییر کرده است ، بسیاری از تغییرات باعث شده است که فناوری سازگاری با دردسرهای سخت در حال رشد باشد . در این مقاله نکات بسیار خوبی در مورد چگونگی پذیرش فناوری برای بازاریابی B2B و نحوه تکامل مشتری با این نیازهای فناوری به شما ارائه می شود.

5 مقاله برای کمک به نام تجاری شما یک استراتژی بازاریابی 2018: تجارت توییتر

 

"و در حالی که سرمایه گذاری رسانه های پولی در حال افزایش است و به رشد خود ادامه می دهد ، با برنامه ریزی برای استراتژی بازاریابی 2018 خود ، نکات دیگری وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد."

Reason It Rocks:  من در مورد شما اطلاعی ندارم ، اما این قطعاً برخی از نمایشهای "ابتدایی" است: مقاله ای درباره مقاله ای درباره مقالات بیشتر ... گرچه این مقاله ای نیست که مطالب زیادی را مستقیماً به اشتراک بگذارد ، اما مقالات خارق العاده ای را به اشتراک می گذارد در یک جا! برنامه ریزی پیش رو در ایجاد یک استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی دیجیتال برای برند شما مهم است ، بنابراین این مقالات به شما کمک می کنند تا برنامه 2018 خود را تنظیم کنید و از رقابت پیشی بگیرید!

نگران استراتژی هزاره خود هستید؟ 4 افسانه و حقیقت برتر

"همانطور که بیشتر و بیشتر مقاله ها ظاهر می شوند - و نویسندگان و سخنرانان بیشتری سعی می کنند خود را به عنوان" نجواگر هزاره "معرفی کنند - چند مورد درباره هزاره ها بارها و بارها تکرار می شوند.

"توصیه من به عنوان یک محقق (و هزاره عملی) این است که بیشتر توصیه های معلمان مذهبی نسلی را نادیده بگیریم."

Reason It Rocks:  مطالب زیادی درباره Millenials و چگونگی بازاریابی برای آنها وجود دارد زیرا این روزها اکثریت نیروی کار را تشکیل می دهند ... اما موارد بسیاری وجود ندارد که صحت ندارد. این مقاله به شما کمک می کند برخی موارد را در منظر خود قرار دهید و نکاتی واقعی در مورد چگونگی استفاده عملی از استراتژی های بازاریابی برای قلاب کردن این اطلاعات و همچنین خاموش ساختن برخی افسانه ها به شما ارائه می دهد.

30 مارک با بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال

"ماهیت بازاریابی دیجیتال مستلزم این است که شما به طور مداوم استراتژی خود را برای تازه و به روز ماندن دوباره ارزیابی کنید. شما نیازی به اختراع مجدد چرخ ندارید - فقط باید لاستیک های با کارایی بالا را ارتقا دهید ، آنها را با برخی از رینگ های کرومی سفارشی کنید و سیستم تعلیق را برای کارکرد بهتر کاهش دهید. "

Reason It Rocks:  اجرای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ممکن است دشوار باشد اما یک راه عالی برای الهام گرفتن این است که به مارک هایی نگاه کنید که در دنیای بازاریابی دیجیتال مقداری سر و صدا می کنند و آنچه را که انجام می دهند تجزیه و تحلیل کنید. در این مقاله مثالهای برجسته ای در بازاریابی دیجیتال آورده شده است.

وقت یادگیری است

احساس الهام ، آگاهی و آمادگی برای ادامه فعالیت در بازاریابی خود را دارید ؟!

امیدوارم که این مقالات بازاریابی شما را به خواندن مطالب بیشتر ، تلاش بیشتر و کاوش در زمینه های ارائه شده در این زمینه ترغیب کند. بین PPC ، رسانه های اجتماعی ، تست A / B برای طراحی موارد زیادی وجود دارد که باید از آنها قدردانی کرد و یاد گرفت! با داشتن دانش در اختیار شما ، می توانید در هر یک از این تاکتیک های بازاریابی سرآمد باشید و دنیای بازاریابی را لرزاند!