بازاریابی پیامکی چقدر برای تجارت خرده فروشی موثر است؟ آیا این کا

تجارت خرده فروشی عموماً توسط یک خرده فروش متعلق و اداره می شود اما گاهی متعلق به یک تولید کننده یا شخص دیگری غیر از خرده فروشی است که کالا در درجه اول به مصرف کنندگان نهایی فروخته می شود و توسط آن اداره می شود.

بازاریابی پیامکی و بازاریابی موبایل در بین خرده فروشان برای ارتباط با مشتریان بسیار محبوب است. از بازاریابی پیامکی می توان برای تبلیغ رویدادهای خاص در مراکز فروش ، مراکز خرید ، مغازه ها و موارد دیگر و اطلاع رسانی به مشتریان از تبلیغات فعلی و مداوم ، راه اندازی محصولات ، اخبار و غیره استفاده کرد. راه اندازی بازاریابی پیام کوتاه و هزینه آن بسیار آسان است. پیامک های خرده فروشی نسبت به خبرنامه ها ، مواد چاپی ، تبلیغات مجله یا رادیو و با بازگشت سرمایه بسیار بالا بسیار کمتر است.

خرده فروشان چگونه می توانند از بازاریابی پیامکی استفاده کنند ؟

تبلیغات با
ارسال پیام به مشتریان خود ، آنها را در جریان تبلیغات ویژه یا پیشنهادات اختصاصی قرار دهید. با تشکر از پیامک انبوه ، فقط با یک کلیک می توانید حداکثر 100 هزار متن ارسال کنید.

اخبار ، به روزرسانی ها ، اطلاعات مفید
مخاطبین خود را با اخبار ، اطلاعات مفید ، زمان های ویژه افتتاحیه یا راه اندازی محصول جدید به روز کنید ، یک کانال تماس مستقیم و م viaثر از طریق پیام کوتاه ایجاد کنید.

در دسترس بودن سهام


اگر مشتری به دنبال کالای فروخته شده است ، شماره تلفن همراه وی را بخواهید: هنگامی که کالایی در انبار عرضه شد ، می توانید به راحتی به مشتری پیام دهید تا به او اطلاع دهد - این بسیار ساده تر و ارزان تر از تلفن زدن به او است. در جریان نگه داشتن مشتریان ، خطر از دست دادن آنها در مقابل رقبای شما را به حداقل می رساند.

خدمات مشتری را بهبود بخشید
همچنین می توانید فروشگاه های پیامکی ، مراکز پیام کوتاه و کانال های پیامکی را برای ارائه خدمات به مشتری توسعه دهید: می توانید هنگام ارسال کالا یا تأخیر در تحویل کالا به آنها اطلاع دهید. یا به آنها پیام دهید تا ساعت کار مغازه شما را بشناسند.

تجارت الکترونیکی
برای تأیید خریدهای آنلاین ، یا جزئیات برداشتن کالا ، پیام ارسال کنید.

مزایای پیامک انبوه در صنعت خرده فروشی:

با مشتریان خود در تماس باشید: -

بازاریابی پیامکی یا پیام کوتاه انبوه در بین خرده فروشان و صاحبان مشاغل کوچک محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا این سرویس به آنها امکان می دهد با مشتریان خود در تماس باشند و پیام های متنی شخصی را فوراً ارسال کنند. شما می توانید یک محصول جدید را تبلیغ کنید ، یک سرویس جدید را تبلیغ کنید یا از تخفیف یا تبلیغاتی که در حال اجرا هستید ، به مشتریان خود اطلاع دهید. آرایشگاه دارید؟ از طریق بازاریابی پیامکی ساعات کاری جدید تمدید فروشگاه را تبلیغ کنید. مسئول یک فروشگاه اسباب بازی کوچک است؟ با ارسال متن ، مشتریان خود را در مورد محصولات مورد پسند خود مطلع سازید. امکانات بی پایان است.

مقرون به صرفه از سایر کمپین های بازاریابی: -

بازاریابی پیامکی هم به راحتی راه اندازی می شود و هم مقرون به صرفه است. گنجاندن پیام های انبوه پیامکی در مبارزات بازاریابی مشاغل شما می تواند به طور قابل توجهی کمتر از سایر روش های ارتباطی سنتی مانند تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی ، خبرنامه ها یا یک فعالیت پست مستقیم باشد. با بازاریابی پیامکی یک کانال تماس مستقیم و موثر ایجاد کنید. شما می توانید با ارسال پیامک به حداکثر 100 هزار مشتری برسید و یک پیام تبلیغاتی واضح و کوتاه با حداقل 160 حرف در اختیار گیرندگان خود قرار دهید.

افزایش نرخ پاسخ مشتری به کمپین خود: -

مطالعات نشان می دهد که مشتریان در مقایسه با سایر روش های ارتباطی مانند ایمیل یا پست الکترونیکی ، نه تنها احتمالاً پیام متنی شما را باز می کنند و می خوانند ، بلکه احتمال پاسخگویی آنها نیز بیشتر است. فقط به این فکر کنید که چه تعداد از افراد انگلستان دارای تلفن همراه هستند و چه تعداد از آنها هر کجا که می روند موبایل خود را با خود می برند. شما تقریباً در هر مکانی قادر خواهید بود با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، جایی که آنها می توانند در صورت دور بودن از خانه یا محل کار به شما پاسخ دهند. و برخلاف ایمیل ، جایی که پیام ها می توانند در پوشه ناخواسته قرار بگیرند و حتی هرگز دیده نمی شوند ، پیام های پیامکی انبوه مستقیماً به صندوق ورودی گیرنده ارسال می شوند و بسته به مدل تلفن و اپراتور شبکه ، بعضی اوقات به صورت خودکار باز می شوند.

ارتباطات بسیار هدفمند ارسال کنید

 

مدت ها گذشته است که صاحبان مشاغل پیام های متنی را ارسال می کنند به این امید که پیامک ها به اطلاعات جمعیتی مورد نظر فروشگاه یا محل کارشان برسد. امروزه کمپین های بازاریابی موبایلی بسیار م moreثرتر هستند و انتخاب اینکه چه مشتریانی برای تبلیغات تبلیغاتی شما متناسب باشند ، بر اساس اطلاعات بازاریابی است که قبلاً جمع آوری کرده اید. شما قادر خواهید بود برای کسانی که توافق کرده اند از شرکت شما ارتباط برقرار کنند و همچنین برای مشتریانی که قبلاً نوعی ارتباط با تجارت داشته اند پیام ارسال کنید. به این ترتیب ، شما برای افرادی که احتمالاً علاقه مند هستند و احتمالاً بیشتر پاسخ می دهند ، پیام ارسال می کنید.