سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهارت های لازم برای سئو

عصر دیجیتال با سطح متفاوتی از شیفتگی و سطح کاملاً جدیدی از عملکرد وارد بازار شده است. دیجیتال مارکتینگ زیرمجموعه های مختلفی برای خود دارد که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) جزء یکپارچه ترین آنها محسوب می شود. ایده ملاقات با افرادی که باید بیرون از خانه بیرون بیایند، آغاز سئو بود. ممکن است در رویکرد خود بسیار منعطف باشد، با این حال نباید آن را اشتباه گرفت که یک فرد غیر عادی بتواند بدون هیچ تجربه یادگیری آن را انجام دهد. برای سطح مورد نیاز عملکرد، مهارت های سئو خاصی مورد نیاز است.

مهارت های سئو اساساً دانش عناصر مختلف مورد نیاز برای انجام سئو برای وب سایت های مختلف است. بدون دانش مجموعه مهارت های لازم سئو، نمی توان سئو را با آن دقت انجام داد. روش‌های مختلف سئو به دانش کامل مفاهیم بستگی دارد و همچنین برای اندازه‌گیری عملکرد به دانش ابزارهای مختلف سئو نیاز دارد. بیایید، به مهارت های مختلفی که باید در طول زمان به ارث برده یا به دست آورید نگاهی بیندازیم.

از آنجایی که قبلاً می دانیم که بهینه سازی موتور جستجو به افزایش رتبه جستجوی وب سایت از طریق روش های بدون پرداخت اشاره دارد. ترافیکی که از طریق SEO ایجاد می شود به عنوان ترافیک ارگانیک شناخته می شود.

بیایید، اجازه دهید نگاهی به مهارت های مختلف سئو بیندازیم که باید برخی از آنها را به ارث برده و در طول زمان به دست آورد تا به یک بهینه ساز موتور جستجو تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: استخدام شرکت سئو

1.) توانایی مشاهده و پیشنهاد استراتژیک تغییرات سئو آینده نگرانه

وقتی وارد سئو می شوید، اولین چیزی که باید بدانید این است که باید قدرت مشاهده قوی داشته باشید و نه فقط این، مشاهدات شما باید شما را به حل مشکلاتی که در این بین مشاهده می کنید هدایت کند.

ایده در اینجا این است که به چیزها به طور حساب شده نگاه کنید و راه حل های اندازه گیری شده ارائه دهید زیرا سئو همه چیز در مورد اعداد است. جستجوهای ارگانیک به منظور تبدیل منجر به تولید می شوند. تبدیل هدف نهایی تمام کمپین های SEO است که انجام می شود. بنابراین، در نظر گرفتن هدف در کنار استراتژیک و تحلیلی نیاز به ارائه راه حل های سئو در بازه های زمانی مشخص دارد.

2.) دانش فنی مرتبط با سئو

دانش فنی فقط یک الزام نیست، بلکه یک نیاز در هنگام سئو است. یکی از اجزای اصلی سئو کدنویسی HTML است، بسیار مهم است که متقاضی سئو با تگ های HTML به خوبی آشنا باشد و باید کدهای ساخت صفحات وب را بداند زیرا آنها بخشی از تجارت خواهند بود که در آن همه چیز در یک وب سایت قابل فروش اجرا می شود. .

3.) اکسل در MS Excel!

داده هایی که در موتور جستجو تجزیه و تحلیل خواهید کرد در یک برگه اکسل برای سوابق ذخیره می شود. بدون اطلاع از عملکرد آن، شما از نحوه انجام آن بی اطلاع خواهید ماند. رکوردهای زیادی وجود خواهد داشت که باید آنها را حفظ کنید تا به بازی سئوی طولانی مدت خود ادامه دهید. در غیاب دانش اولیه اکسل، هیچ راه دیگری برای حفظ چنین رکوردهای سنگینی از داده ها وجود ندارد.

4.) میزبانی کمپین های سئو: تجربه قبلی میزبانی وب

اگر فردی تجربه میزبانی وب قبلی را داشته باشد، به او کمک می کند میزبانی را با ارائه دهنده میزبانی وب بهتر انتخاب کند. عامل سئو باید تجربه میزبانی وب را داشته باشد تا بتواند از زمان آپدیت و خرابی وب سایت ردیابی کند.

اگر بهینه‌ساز موتور جستجو در مورد زمان آپ‌تایم و خاموش شدن وب‌سایت هوشیار باشد، به احتمال زیاد زمان کارکرد وب‌سایت را افزایش می‌دهد. این مهارت سئو بسیار مهم است زیرا عنکبوت های گوگل ممکن است در هر زمان به هر وب سایتی خزیده و وب سایت را همانطور که هست ثبت کنند. این مورد در هر یک از موارد، در زمان کارکرد یا زمان از کار افتادن، صادق خواهد بود.

5.) صبر: موتورهای جستجو نتایج را با سرعت خود ارائه می دهند

این اساساً یک ویژگی انسانی است که قرار است انسان به طور طبیعی از آن برخوردار باشد، اما هنگام کار بر روی سئو یک وب سایت، به عنوان یک نیاز اساسی به حساب می آید. کمپین های سئو مشخص نیستند که نتایج فوری را به همراه داشته باشند و یک متخصص سئو که روی یک کمپین خاص کار می کند باید قبل از استفاده از ابزارهای مختلف سئو برای اندازه گیری عملکرد کمپین، مدت زمان مشخصی منتظر بماند.

6.) آگاهی از محتوا

محتوای ارسال شده به صورت آنلاین بخشی جدایی ناپذیر از سئوی کلی وب سایت است، بنابراین این امر همچنین مستلزم آگاهی از نوع محتوای مناسب است تا اطلاعات مفیدی را در اختیار بازدیدکنندگان وب سایت قرار دهد. یک پرسنل خوب سئو به این واقعیت آگاه است که طبق آخرین الگوریتم های گوگل، کیفیت بر کمیت قرار می گیرد. عواملی در ارتباط با محتوا وجود دارد که شناخته شدن آنها برای تولید محتوای باکیفیت که ترافیک وب سایت را هدایت می کند، مهم است.

7.) دانش ابزارهای سئو

صرف انجام کمپین سئو، مسئولیت های شغلی یک پرسنل سئو را خلاصه نمی کند. پس از استفاده از کمپین سئو، اندازه گیری عملکرد آن کمپین ها مهم تر است. برای انجام این کار، فرد باید بتواند از دانش استفاده از ابزارهای مختلف سئو آگاه باشد.

بنابراین، آگاهی از دانش ابزارهای سئو مانند Google analytics، SEMrush و غیره برای یک مشتاق سئو ضروری است.

8.) سئو را با ارائه آنچه که کاربر به دنبال آن است، تقویت کنید

این بیشتر یک کار مبتنی بر تحقیق است تا بداند کاربر به دنبال چه چیزی است و دقیقاً همان چیزی را به آنها ارائه می دهد. با جستجوی کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را دارند، یک همکار SEO قادر به انجام این کار خواهد بود. برای یافتن بیشترین کلمات کلیدی جستجو شده، متقاضی سئو باید ابزارها را بداند و بنابراین هر عنصر فنی دیگری در اینجا اضافه می شود.

9.) هنگام کار به عنوان بهینه ساز موتورهای جستجو، در رویکرد خود آزاد باشید

همه ما می دانیم که تغییر تنها ثابت است و از این رو باید با آن تکامل پیدا کنیم. یکی از مهمترین نکاتی که باید در نظر داشت این است که برای تمرین سئو در درازمدت، باید در رویکرد خود آزاد باشید و تمام شیوه های جدیدی را که به آخرین روند در بازار تبدیل می شوند، ادامه دهید.

اکنون که قبلاً در مورد مهارت‌های سئو صحبت کرده‌ایم و فهرست مهارت‌های سئو را در اختیار داریم، روش‌هایی را که می‌توانید درباره جایگاه خود قضاوت کنید بیشتر بررسی خواهیم کرد. یکی از این روش ها آزمون سئو است که روشی آسان و موثر برای آزمایش مهارت های سئوی شماست.

نتیجه ممکن است شما را از خوشحالی بپرد یا به سادگی شما را ناراحت کند. هیچ چیز نباید روی شما تأثیر بگذارد زیرا شما بیش از یک مسابقه هستید و چیزی در این دنیا وجود ندارد که نتوانید آن را یاد بگیرید و بر آن چیره شوید. فقط آتش را در خود روشن نگه دارید.

برای داشتن شغل بسیار مورد نظر سئو، به رزومه سئو کاملاً مجهزی نیز نیاز دارید که به استخدام کننده کمک می کند تا دانش و مهارت های شما را بهتر درک کند. نوشتن رزومه در قالبی که هم از نظر ظاهری جذاب باشد و هم از تمام اطلاعات لازم جامع باشد نیاز به مهارت سئو رزومه دارد. اینها مهارت هایی هستند که به شما امکان می دهند مرتبط ترین اطلاعات را دریابید و به ترتیب اولویت ها قرار دهید. بیایید، نگاهی گذرا به برخی از مهم ترین مهارت های رزومه SEO بیندازیم.

نتیجه گیری

در این وبلاگ، تمرکز اصلی ما بر روی مهارت های سئو بود که برای پیوستن به یک شغل سئو و موفقیت در آن باید داشته باشد. ما در مورد بسیاری از ویژگی‌هایی که به شخصیت یک عامل سئو می‌افزایند، بحث کردیم. به طور خاص، ما بر مهارت های SEO که باعث می شود فرد قادر به انجام وظایف مورد نیاز باشد، تأکید کردیم.

علاوه بر این، ما نگاهی اجمالی به رزومه سئو دادیم تا یک شغل سئو بدست آوریم که در آن تمام این مهارت های سئو برای انجام وظایف پیاده سازی می شود. مهارت های سئو نشان می دهد که سئو شاخه ای از بازاریابی دیجیتال است که به پرسنل نیاز دارد تا استعداد خاصی داشته باشند.